۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۶۶۷۱۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد؛ 

برگزاری یادواره «شهدای غریب» در لرستان

برگزاری یادواره «شهدای غریب» در لرستان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری یادواره شهدای غریب در استان خبر داد و گفت: این یادواره‌ دوم آبان‌ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت‌اله هاشمی در چهارمین جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: استان لرستان ۱۸ شهید غریب تقدیم انقلاب کرده است که یادواره این شهدا دوم آبان ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه یادواره ۳۹ شهید دانشجو معلم نیز سیزدهم و چهاردهم آذرماه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری یادواره شهدای هلال‌احمر و میان‌کوه شرقی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

ضرورت ماندگاری کنگره شهدا برای مخاطبان را با استفاده از ابزار هنری 

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان در ادامه این جلسه با بیان اینکه حماسه نماز جمعه نصر یک حادثه بسیار بزرگ تاریخی و یک قدرت‌نمایی توسط شخص ولی‌فقیه با حضور همه مردم در سراسر کشور بود، گفت: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که ما شجاع‌تر، قوی‌تر و آماده‌تر در میدان و صحنه هستیم.

استاندار لرستان افزود: انتظار می‌رود مسئولان در برگزاری چهار یادواره شهدا علاوه بر فعالیت‌های اجرایی، ضرورت ماندگاری کنگره شهدا برای مخاطبان را با استفاده از ابزار هنری مورد توجه قرار دهند.

شفقت تاکید کرد: یادواره‌های شهدا باید پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشند و در قالب برنامه هنری ماندگاری در ذهن مخاطب داشته باشند.

وی بیان کرد: فرهنگ بومی لرستان در کنگره شهدا در سطح ملی مطرح و موردتوجه قرار بگیرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات