۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۶۶۹۴۴
رئوف مطرح کرد؛

بهره بردای صدا و سیمای فارس از ظرفیت مبلغان حوزه علمیه

بهره بردای صدا و سیمای فارس از ظرفیت مبلغان حوزه علمیه
مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: حوزه علمیه از نظر اندیشه ورزی می تواند به رسانه ملی یاری دهد تا نگاه امتی و تمدنی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای فارس در نشست هم اندیشی حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز فارس گفت: حوزه علمیه فارس با داشتن علمای اثرگذار خود در جهان اسلام جایگاه ویژه ای دارد  و ما تلاش می کنیم نقش حوزه و روحانیت فارس را انعکاس دهیم.

وی ادامه داد: نگاه تحولی آیت الله اعرافی و اقدامات و برنامه های ایشان قابل تقدیر است و در شرایطی که با تهاجم فرهنگی دشمن مواجه هستیم چشم امید مردم به حوزه علمیه است.

رئوف اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری طرح تحول صدا و سیما اجرایی شد و در زمینه هویت محوری بر اساس ایرانی اسلامی بودن جامعه برنامه ریزی گردید.

وی یادآور شد: تحول محتوایی یکی از تاکیدات رهبر انقلاب بود و حوزه علمیه از نظر اندیشه ورزی می تواند به رسانه ملی یاری دهد تا نگاه امتی و تمدنی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس تاکید کرد: حوزه علمیه در خصوص تبلیغ تخصصی و رسانه ای به روحانیون مهارت های لازم را انتقال دهد تا بتوانیم به صورت بهتر از ظرفیت های حوزه بهره بردای کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود علمای فاضل در این استان باید جایگاه حوزه فارس را در اذهان مردم تقویت کرد و این در دستور کار صدا و سیمای مرکز فارس قرار دارد.

ارسال نظرات