۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۶۶۹۹۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد

رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: یک نظریه پرداز آمریکایی به سران رژیم صهیونیستی توصیه کرده اگراسرائیل به ایران حمله کند ضربه بعدی ایران در وعده ۳ صادق می‌تواند به فروپاشی اسرائیل منجرشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)، گفت: امام حسن عسکری(ع) سیاستگذار زندگی و زیست تمدنی در اسلام بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور، افزود: تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند زیرساخت‌های آن بوده و یکی از مهمترین زیر ساخت‌های آن تقویت حداکثری پیوند اجتماعی می باشد که نقطه مقابل تمدن غربی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت معصومه(س) ادامه داد: امروز پیروان امام حسن عسکری(ع) برای تحقق تمدن اسلامی باید برای تهیه زیرساخت تمدن نوین اسلامی تلاش و اهتمام داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم ترویج ورزش همگانی از جمله پیاده روی تأکید کرد و ادامه داد: امام صادق(ع) می‌فرماید، بهترین ورزشی که به صورت مستمر می توانید انجام دهید پیاده روی است.

به گفته وی تقویت اراده، مقاومت در برابر بیماری ها، کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، خوش اخلاقی و شور و نشاط از دستاورد‌های ورزش و پیاده روی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به هفته اولیا و مربیان اشاره کرد و از خانواده، والدین، مدرسه، معلم، مسجد، کانون‌های فرهنگی و بسیج به عنوان ارکان مهم تربیت نام برد و افزود: والدین، معلم و مسجد برای انتخاب دوست خوب برای فرزندان باید اهتمام داشته باشند.

به گفته وی شهید مطهری ۱۰ عامل تربیت را اعلام کرده است که یکی از آنها انتخاب دوست خوب برای فرزندان است.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان در ادامه جمعیت باشکوه ملت ایران در جمعه نصر و اقامه نماز جمعه توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در نماز جمعه هفته گذشته به همه اثبات شد رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از بقیه بر نقشه‌های دشمن مسلط است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از تهدید آمریکا و ناتو و صهیونیست نه تنها هیچ ترس و هراسی ندارد بلکه بسیاری از کسانی که در نماز جمعه هفته قبل تهران شرکت داشتند با غسل شهادت به نماز جمعه رفتند تا جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کنند.

وی ادامه داد: کانال ۱۳ شبکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کابینه و هیات دولت رژیمم صهیونیستی پاسخ به ایران را به رای گذاشت و رای منفی دادند و اعلام کردند نتانیاهو نباید پاسخ ایران را بدهد.

به گفته وی یک نظریه پرداز آمریکایی به سران رژیم صهیونیستی توصیه کرده اگر اسرائیل به ایران حمله کند ضربه بعدی ایران در وعده ۳ صادق می‌تواند به فروپاشی اسرائیل منجر شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: پمپئو وزیر خارجه ترامپ می‌گوید براساس اطلاعاتی که دارم، ایران نیم میلیون موشک بالستیک دارد و این تعداد موشک بالستیک به این معنی است که عملیات اخیر وعده صادق می‌تواند ۲ هزار و ۵۰۰ بار تکرار شود.

وی افزود: سردبیر رای الیوم می‌گوید، خلبان‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی روحیه خود را باخته اند چرا که فرودگاه‌های نظامی در وعده صادق حمله سختی را تجربه کردند، از این رو اگر حمله‌ای توسط اف ۳۵ اسرائیل علیه ایران انجام شود بعد از بازگشت خود فرودگاهی در اسرائیل برای فرود سالم نخواهند داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات