۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۶۷۰۵۱
حجت الاسلام جلالی مطرح کرد؛

جهاد تبیین، لازمه غلبه بر دسیسه‌های دشمنان

جهاد تبیین، لازمه غلبه بر دسیسه‌های دشمنان
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی رویارویی جمهوری اسلامی با آمریکا را در سه سطح بین المللی، منطقه‌ای و داخلی ارزیابی کرد و گفت: بعضی غرب زده‌ها در داخل کشور باوجود تمام دشمنی‌ها طرفدار آمریکا هستند و باور ندارند که آمریکا به دنبال له کردن ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در همایش "بررسی نقش موثرین و نخبگان قم در هدایت نیروهای انقلاب و جریان سازی سیاسی کشور" معادلات خداوند را متفاوت از معادلات زمینی ها دانست و اظهار داشت: همانطور که خدای متعال در هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی را یاری کرد در روزهای آینده قدرت نمایی خداوند را خواهیم دید.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی رویارویی جمهوری اسلامی با آمریکا را در سه سطح بین المللی، منطقه ای و داخلی ارزیابی کرد و گفت: بعضی غرب زده ها در داخل کشور باوجود تمام دشمنی های آمریکا طرفدار آمریکا هستند و باور ندارند آمریکا به دنبال له کردن ایران اسلامی است.

حجت الاسلام جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عقل های منفصل رئیس جمهور  قابل اطمینان نیستند، افزود: جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب آنطوری که باید جدی گرفته نشده و غربی ها و آمریکا هماهنگ بر علیه جمهوری اسلامی وارد عمل شدند.

وی با انتقاد از کسانیکه چوب حراج به داشته های جمهوری اسلامی می‌زنند و دستاوردهای نظام را نادیده می گیرند، گفت: شهید سید حسن نصرالله تضعیف جمهوری اسلامی را حرام می دانست و در سخنرانی ها با وجود انتقادهایی که داشت پیشرفت های نظام را یادآور و از ولایت فقیه و نظام جمهور اسلامی دفاع می کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی چشم دنیا را نظارگر به شهر مقدس قم دانست و اظهار داشت: حرکت تبیینی در رویارویی با دسیسه ها و توطئه های آمریکا و اسرائیل وظیفه همه مردم است و همه باید در این جهاد بزرگ نقش آفرینی کنند تا دشمن در تاثیرگذاری بر افکار عمومی موفق نشود.

حجت الاسلام جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق2 علیه اسرائیل، گفت: همه سران منطقه با پاسخ رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی مخالف هستند زیرا عواقب این تجاوز را سخت و پرهزینه برای اسرائیل و جهان می دانند.

ارسال نظرات