۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۶۷۱۲۱

آئین تکریم و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی برگزار شد
آئین تکریم و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه، مدیران کل ستادی و استانی و جمعی از مسئولین نهادهای حوزوی در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان، آئین تکریم و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه، مدیران کل ستادی و استانی و جمعی از مسئولین نهادهای حوزوی در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه در این مراسم با بیان اینکه یکی از نکات قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان‌هاست، اظهار داشت: در آیات و روایت مهم‌ترین مسئله بعد از انجام واجبات، رفع حوائج مردم است که سبب تقرب الهی می‌شود.

وی افزود: به استاد روایات، ما باید به سراغ طلاب برویم و خدمت‌رسانی کنیم و تلاش ما بر این است خدمات بر اساس حفظ شان، کرامت و خدمت‌رسانی شایسته به طلاب باشد.

رئیس مرکز خدمات حوزه اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌ حائری مدیرکل  استان خراسان سال‌های متمادی خدمات شایسته‌ای به جامعه هدف داشته و منشأ آثار بودند و بر خود فرض می دانم از تلاش های خالصانه ایشان کمال تشکر را داشته باشم.

 وی ضمن معرفی حجت‌الاسلام فتح‌اللهی به عنوان رئیس جدید مرکز خدمات استان ابراز داشت: ایشان از مدرسین حوزه و عضو هیئت‌مدیره مرکز خدمات حوزه هستند و  بحمدالله اشراف کاملی به مسائل و مشکلات طلاب، اساتید، پژوهشگران و علما دارند.

شایان‌ذکر است، در  پایان ضمن تقدیم حکم مسئولیت برای هر دو برادر بزرگوار آرزوی موفقیت و سربلندی از خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظرات