۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۶۷۱۴۸
حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

کارهای خوب در استان فارس باید ادامه پیدا کند

کارهای خوب در استان فارس باید ادامه پیدا کند
امام جمعه شیراز تاکید کرد: برای موفقیت نظام جمهوری اسلامی هر دولتی که می آید باید موفق شود وگرنه کشور عقب می‌ماند و اگر به دولت کمک نکنیم خودمان ضرر می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید فارس گفت: در طول سه سال تصدی استانداری فارس شاهد تلاش خالصانه و مجاهدان آقای ایمانیه بودیم و امیدواریم شاهد تکثیر چنین مدیرانی در کشور باشیم.

وی ادامه داد: استاندار جدید فارس دارای سوابق مدیریت در سطح کشور هستند و از دولت تشکر می کنیم که چنین مدیری را برای استانداری فارس انتخاب کردند.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: کارهای خوبی در فارس کلید زده شده است و کار خوب نباید تعطیل شود، چراکه اگر کار خوب معطل بماند تضییع حقوق ملت است و همه مسئولان باید پای کار بیایند.

وی تاکید کرد: برای موفقیت نظام جمهوری اسلامی هر دولتی که می آید باید موفق شود وگرنه کشور عقب می‌ماند و اگر به دولت کمک نکنیم خودمان ضرر می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امام علی(ع) فرمودند آنهایی که از یاری هم دست بردارند شکست می‌خوردند، ما که نمی خواهیم کشور شکست بخورد پس باید به هم کمک کنیم تا کشور و استان سربلند شود.

ارسال نظرات