۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۶۷۲۴۵
‏فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛

کمک ۲۱ میلیارد ریالی بانوان کاشان به جبهه مقاومت

کمک ۲۱ میلیارد ریالی بانوان کاشان به جبهه مقاومت
اصفهان – سرهنگ اکبری از کمک ۲۱ میلیارد ریالی بانوان کاشان به جبهه مقاومت با جمع‌آوری وجوه نقدی و اهدای انواع قطعات طلا در پویش «هدیه‌ای باشد برای تو» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مادر شهید سیدعلی اصغر کیا در اوایل امضای قطعنامه، نامه‌ای به امام راحل می‌نویسند و ایشان نیز به نامه این مادر شهید پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه این مادر شهید کاشانی یک قطعه طلا و حقوق یک ماه خود را برای جبهه حق علیه باطل در زمان دفاع مقدس تقدیم کرد، افزود: در این راستا پویشی به نام «هدیه‌ای باشد برای تو» از سوی بانوان کاشانی اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش طلا‌های جمع شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و مبلغ نقدی جمع‌آوری شده نیز به یک میلیارد تومان می‌رسد، گفت: این پویش از سلسله برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان است.

وی با بیان اینکه بانوان کاشانی در این پویش بیش از ۱۰۰ قطعه طلا اهدا کردند، گفت: بانوان کاشانی در این پویش انواع قطعات طلا شامل انگشتر، گردنبند، النگو، پلاک طلا، سکه طلا، گوشواره و ... را برای کمک به جبهه مقاومت اهدا کردند.

سرهنگ اکبری به نقش پر رنگ مردم کاشان در پشتیبانی جبهه حق علیه باطل طی هشت سال دفاع اشاره کرد و اظهار داشت: امروز نیز بانوان کاشانی به تأسی از نقش مردم منطقه کاشان در پشتیبانی جبهه در پویش «هدیه‌ای باشد برای تو» شرکت و به جبهه مقاومت کمک کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات