۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۶۷۲۵۴
رئیس دانشکده دین و رسانه:

مخاطب شناسی رسانه های نوین پیچیدگی های زیادی دارد

مخاطب شناسی رسانه های نوین پیچیدگی های زیادی دارد
دبیر همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» با اشاره به همکاری ۴۰ مرکز علمی در برگزاری این همایش از ضرورت خلق ادبیات نظری برای مواجهه دین و فرهنگ با پیچیدگی های رسانه های نوین سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کمال اکبری دبیر همایش «دین، فرهنگ و رسانه های نوین» صبح امروز در مراسم افتتاحیه این همایش که در سالن شهید آوینی دانشکده دین و رسانه برگزار شد با خیر مقدم به حضار به روح شهید سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان و همه شهدای مقاومت درود فرستاد و گفت: شاهد اثرگذاری جدی رسانه ها در همه حوزه ها به ویژه حوزه های دینی هستیم که رسانه های نوین بیش از قبل اثرگذاری بر اعتقادات و آموزه های دینی دارند.

وی با اشاره به پیچیدگی و گستردگی رسانه های نوین اظهار داشت: لازم است که رابطه رسانه های نوین با فرهنگ و دین دانسته شود از این رو این همایش تدارک دیده شد و حدود 40 مرکز علمی با این همایش همکاری کرده و تا کنون 18 پیش نشست علمی توسط این مراکز علمی و پژوهشی برگزار شد و من از همه کسانی که همراهی کردند صمیمانه تشکر دارم.

رئیس دانشکده دین و رسانه با اشاره به برنامه های این همایش اظهار داشت: در ذیل برنامه های همایش «دین، فرهنگ و رسانه های نوین» بیش از 40 مقاله ارائه خواهد شد و پس از برگزاری افتتاحیه و ارائه مقالات در قم، روز بعد در تهران ادامه خواهد یافت و برنامه اختتامیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات