۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۶۷۶۷۰
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم تشریح کرد؛

برنامه های فرهنگی و زیارتی ایام رحلت امامزاده مبرقع

برنامه های فرهنگی و زیارتی ایام رحلت امامزاده مبرقع
حجت‌الاسلام صمدانی با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت حضرت موسی مبرقع(ع)، برنامه های فرهنگی و زیارتی در نظر گرفته شده در ایام رحلت این امامزاده را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید نورالدین صمدانی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که قبل از ظهر امروز در سالن اجتماعات امامزاده مبرقع علیه السلام برگزار شد، با اشاره به آیه نور در قرآن کریم اظهار داشت: بقاع متبرکه و زیارتگاه های معنوی نیز دارای نور هستند و این مکان ها مصداق بیوتی هستند که ذکر خدا در آنها گفته می شود.

وی افزود: امامزاده مبرقع علیه السلام قبل از رحلت خود وصیت کرده بودند که در جایی دفن شوند که به مدت چهل سال در آنجا نماز شب و عبادت کرده اند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در سالروز رحلت امامزاده مبرقع علیه السلام بیان داشت: الحمدالله ارگان های مختلفی در این راستا خدمات مختلفی را به زائران و مجاوران امامزاده مبرقع ارائه خواهند داد.

وی افزود: در روز چهارشنبه دوم آبان ماه مراسم شب شعر را با عنوان یک ماه و چهل ستاره برگزار خواهیم کرد و در روز پنجشنبه سوم آبان ماه ساعت ۱۰ با سخنرانی آیت الله شب زنده دار نیز مراسمی برگزار می شود که آیین غبارروبی هم در همین روز انجام خواهد شد.

حجت الاسلام صمدانی برنامه تعویض پرچم امامزاده مبرقع علیه السلام، برگزاری مراسم عزاداری شب رحلت در روز جمعه از ساعت ۸ شب را نیز از جمله برنامه هایی عنوان کرد که قرار است به مناسبت رحلت امامزاده مبرقع علیه السلام اجرا شود.

ارسال نظرات