۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۷۶۷۶۹۰
پاسخ آیت الله اعرافی به نامه رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان:

علمای اسلام نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی روشنگری کنند

علمای اسلام نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی روشنگری کنند
مدیر حوزه های علمیه در پاسخ به نامه رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان، تصریح کرد: علمای دینی با حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت ننگین و حمایت های برخی کشورهای غربی روشنگری کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مدیر حوزه های علمیه در پاسخ به نامه رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان، تصریح کرد: علمای دینی با حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و مجاهدان به ویژه در فلسطین و لبنان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت ننگین و حمایت های برخی کشورهای غربی روشنگری کنند.

 متن نامه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آیت الله حافظ سید ریاض حسین نقوی نجفی (دام عزه العالی)

 رئیس محترم وفاق المدارس شیعه پاکستان

 سلام علیکم

با احترام و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون پیام تسلیت جنابعالی به مناسبت شهادت پر افتخار مجاهد بزرگ اسلام، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصر الله و سایر فرماندهان مجاهد جبهه مقاومت فلسطین و لبنان را دریافت نمودم و از شما تشکر و قدردانی می نمایم.

بی شک شهادت غیرتمندانه فرماندهان شجاع و مجاهد اسلام به ویژه روحانی مجاهد و عالم، شهید سید حسن نصر الله که با رشادتهای تحسین برانگیز در خط مقدم جبهه، توسط رژیم سفاک صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمده اند مایه فخر و سربلندی اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام و موجب تزریق روح شهادت طلبی ایستادگی و مقاومت در امت اسلام و محور مقاومت خواهد شد.

بی تردید با شهادت سید حسن نصر الله عَلَم و پرچم مقاومت بر زمین نخواهد ماند و مقاومت با اقتدار و قدرت بیشتری تا پیروزی بر دشمن صهیون و نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل ادامه خواهد داشت.

علمای دینی در تمام کشورها باید با حمایت و پشتیبانی معنوی و مالی از محور مقاومت و مجاهدان مسلمانان راه خدا به ویژه در فلسطین و لبنان نسبت به جنایات رژیم صهیون و سکوت ننگین و حمایت های قدرت های جنایتکار برخی کشورهای غربی روشنگری نمایند.

به نام خود و حوزه های علمیه از تمام حمایت‌ها و تلاشهای علما و اساتید بزرگوار، گروه های دینی و مذهبی مردم و مقامات کشور دوست و برادر پاکستان در حمایت از محور مقاومت تشکر و قدردانی می کنم.بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم ،سفاک حقیر و جعلی اسرائیل به عنوان محور و مرکز شرارتهای منطقه و جهان اسلام خواهد بود.

اینجانب یک بار دیگر علو درجات همه شهدای راه مقاومت را که شهدای توحید، انسانیت، عدالت و عزت و کرامت هستند، از خداوند متعال خواستارم.

 با سپاس 

علیرضا اعرافی؛ مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظرات