۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۶۷۸۹
مدیر مدرسه علمیه تهران:

برخی از دولت‌های اسلامی مامن و سنگری برای مستکبرین هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ناصر پناهی به مناسبت هفته وحدت گفت: امروزه برخی از دولت های اسلامی مامن و سنگری برای مستکبرین هستند.
هفته وحدت، اتحاد، وحدت
حجت الاسلام ناصر پناهی، مدیر مدرسه علمیه عبدالعظیم(ع) استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: وحدت بین جوامع اسلامی زمانی ایجاد می شود که به عناصر مشترک یکدیگر توجه شود.

وی افزود: مردم و ملت های مسلمان در برقراری وحدت در تاریخ پیش قدم بوده اند؛ اما برخی از دولت های اسلامی مامن و سنگری برای مستکبرین شده اند.

حجت الاسلام پناهی در ادامه اظهار داشت: برپایی کرسی های نظریه پردازی می تواند عامل وحدت و مخالف وحدت باشد چرا که بستگی به عملکرد دوجانبه افراد دارد.

وی اضافه کرد: اگر با پیشینه این که دیگران را باطل بدانیم و با تعصب با یکدیگر رفتار نماییم، برگزاری چنین نشست هایی مخالف و ضد وحدت است.

مدیر مدرسه علمیه تهران با بیان این که وحدت به بیان امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب عام است، تاکید کرد: وحدت و یکپارچگی بین ادیان و فرقه های الهی نیز پسندیده است.

وی در پایان مهم ترین عامل نفوذ دشمن به جوامع اسلامی را مخدوش کردن وحدت آن ها دانست و ابراز داشت:‌ از آن جایی که مردم تابع روحانیت هستند، حفظ وحدت وظیفه سنگینی بر دوش علما خواهد بود./957/ت302/ص
ارسال نظرات