۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۶۸۱۰۳
حجت الاسلام والمسلمین افتخاری:

رژیم غاصب صهیونیستی می خواهد حمله ناموفق خود را بزرگنمایی کند

رژیم غاصب صهیونیستی می خواهد حمله ناموفق خود را بزرگنمایی کند
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس گفت: اسرائیل از تهاجم ناموفق خود به دنبال ایجاد یک موج رسانه ای است تا کار خود را بزرگ جلوه دهد و بگوید ما ایران را هدف قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران فارس در نشست نهادهای حوزوی فارس گفت: با توجه به دستور رهبر انقلاب اسلام برای کمک به مردم مظلوم لبنان، خواهران طلبه فارس علاوه بر کمک های مادی از نظر جهاد تبیین به تشریح شرایط جبهه مقاومت می پردازند.

وی افزود: اسرائیل از تهاجم ناموفق خود به دنبال ایجاد یک موج رسانه ای است تا کار خود را بزرگ جلوه دهد و بگوید ما ایران را هدف قرار دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری اظهار داشت: متاسفانه نبود سواد رسانه ای مناسب باعث می شود که دشمن از این وقایع عملیات روانی ایجاد کند و این تصویر ایجاد شود که اسرائیل همه جا رو زده ولی جمهوری اسلامی آن را پنهان می کند.

مدیر حوزه خواهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مسائل ما در حوزه علمیه گرایش فارغ التحصیلان ما برای جذب در سایر نهادها می باشد به همین دلیل ما باید برای معیشت اساتید منابع مناسبی را در نظر بگیریم.

ارسال نظرات