۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۶۸۵۳
عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی:

برخی خواص در آشوبها آب به آسیاب دشمن ریختند

خبرگزاری رسا ـ روح الله عباسپور گفت: خواص جامعه باید پیش قراولان مردم در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی باشند نه اینکه از مردم عقب تر باشند.
روح الله جاني عباسپور
روح الله عباسپور نماینده منتخب مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: همانطور که بارها طی ماههای پس از انتخابات اعلام شده است، خواص باید در حفظ نظام و ارزشهای انقلاب اسلامی پیش تر از مردم باشند و در جریان فتنه شفاف عمل کنند.

وی افزود: خواص جامعه باید پیش قراولان مردم در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی باشند نه اینکه از مردم عقب تر باشند.

وی با بیان اینکه برخی از خواص بی بصیرت در فتنه اخیر شفاف نبودند، افزود: متاسفانه برخی خواص دیگر هم آب به آسیاب دشمن ریختند و بعضا خود در کناری نشستند ولی خانواده شان در آشوبها، از جمله 13 آبان، 16 آذر، روز قدس و عاشورا در کف خیابانها حضور داشتند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این افراد بعضا در تشخیص و اعلام موضع از مردم عقب مانده اند، از این رو جزو خواص بی بصیرت هستند.

وی با بیان اینکه مردم به تکلیف خود نسبت به دفاع از ارزشها آگاهی دارند گفت: مردم بر اساس تکلیف و وظیفه دینی خود در تبعیت از رهبری زودتر از خواص به صحنه آمدند و اگر برخی از خواص بی بصیرت به صحنه آمدند از ترس مردم بود. /955/ت302/ج

ارسال نظرات