۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۶۹۸۷
مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان:

دستگیری ریگی عیدی خداوند به مردم سیستان و بلوچستان در هفته وحدت بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان، با تأکید بر لزوم محاکمه عبدالمالک ریگی، گفت: از مسؤولان قضایی می‌خواهیم این مزدور جانی و شرور را به اشد مجازات برسانند.
حجت الاسلام رضا ايماني خواه، استاد حوزه علميه سيستان و بلوچستان،


حجت الاسلام رضا ایمانی خواه، مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با تبریک هفته وحدت به دستگیری شرور عبدالمالک ریگی اشاره کرد و اظهار داشت: خدای را باید بسیار شکر گفت و سپاسگذار بود که در این ایام خجسته و فرخنده زاد روز میلاد با برکت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت عیدی مردم زجر کشیده این استان را دستگیری شرور با سابقه شرق کشور قرار داد .

وی، افزود: از خداوند می خواهیم سربازان گمنام امام زمان (عج) که این شادی را به مردم مظلوم استان به ارمغان آورده اند مورد لطف و محبت و مرحمت واسعه خود قرار دهد .

حجت الاسلام ایمانی خواه، با تأکید بر مجازات این شرور، گفت: با توجه به شرارت‌هایی که این مزدور در منطقه انجام داده و خون‌های بسیاری را به ناحق ریخته، باید به کیفر اعمال ننگین و پلید خود برسد .

مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: تعدادی از سربازان امام زمان (عج) همچون حجج اسلام پیغان، لکزایی، توکلی و عبادی و روحانیون بزرگواری که برای امر مقدس تبلیغ و بیان معارف الهی و اعتلای اسلام و در حقیقت خدمت خالصانه به مردم مهربان و با محبت استان جانفشانی کرده و جان خود را فدای آرمانهای مقدس اسلام و قرآن کردند به واسطه این جانی یا عوامل وابسته اش به شهادت رسیده اند .

حجت الاسلام رضا ایمانی خواه، تصریح کرد: از آنجایی که تعدادی از این روحانیون بزرگوار به واسطه این جانی یا عوامل وابسته اش به شهادت رسیده اند، نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در استان سیستان و بلوچستان از مسؤولین قضایی کشور و استان تقاضا دارد که این مزدور جانی و شرور را به اشد مجازات برسانند، شاید مرهمی بر دل سوخته خانواده های داغدار شهداء و مردم ستمدیده استان سیستان و بلوچستان باشد ./940/ت302/ص

ارسال نظرات