۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۷۷۱۰۹
با حضور آیت الله نوری همدانی؛

گردهمایی طلاب و فضلای استان همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی طلاب و فضلای استان همدان با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در شهر مقدس قم برگزار می شود.
گردهمایی طلاب و فضلای استان همدان برگزار می‌شود
حجت الاسلام سید جلال رضوی، نماینده طلاب و فضلای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری گردهمایی طلاب و فضلای استان همدان با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید خبر داد و گفت: این گردهمایی روز پنج شنبه 13 اسفند ماه ساعت 16، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، استاندار، مسؤولان استانی و طلاب استان همدان در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار می شود.

وی بیان داشت: این گردهمایی با توجه به حوادث بعد از انتخابات و موضع گیری های شجاعانه و حکیمانه حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از رهبری و انقلاب اسلامی در بیت این مرجع تقلید برگزار و طلاب و روحانیون و همچنین مسؤولان استانی از مواضع صریح این عالم بصیر قدردانی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی در جریانات و فتنه های اخیر با موضع گیری های داهیانه و مدبرانه خود ماهیت جریان فتنه را به بهترین شکل ممکن برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان تبیین کردند و در پی مواضع وی جامعه به بصیرت و بیداری خوبی رسید.

حجت الاسلام رضوی بیان داشت: به همین منظور طلاب، روحانیون و مدیران استان همدان تصمیم گرفتند در سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) گردهمایی طلاب این استان را در بیت این مرجع تقلید برگزار و از مواضع ایشان قدردانی کنند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه ابراز داشت: در این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه و همچنین استاندار همدان به ایراد سخن می پردازند.

حجت الاسلام رضوی تصریح کرد: استان همدان بیش از یک هزار و سیصد طلبه در شهر مقدس قم دارد که این طلاب در مقاطع مختلف تحصیلی حوزه علمیه مشغول فراگیری علوم اسلامی و حوزوی هستند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات