۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۷۱۳۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

امروز در کشور نیازمند جهاد علمی مبتنی بر قرآن هستیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امرو خیریه خراسان رضوی با بیان این که دانشمندان مسلمان با تأسی از قرآن و دین اسلام در رشته‌های مختلف در سطح جهان مطرح شده اند؛ اظهار داشت:امروز در کشور نیازمند جهاد علمی مبتنی بر قرآن هستیم.
حجت الاسلام حجت گنابادي نژاد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در این المیپیاد 200 شرکت کننده در دو گروه خواهران و برادران به مدت دو روز در رشته های قرائت، حفظ پنج، ده و بیست جزء قرآن کریم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در آیین اختتامیه این المپیاد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، با اشاره به فعالیت بیست هزار قاری قرآن کریم در کشور، یادآور شد: امام خمینی(ره) پرچم نهضت قرآنی را در ایران به اهتزاز درآورد که این امر گسترش فعالیت های قرآنی در کشور را به همراه داشت.

وی انتخاب مشهد برای میزبانی نخستین المپیاد سراسری قرآنی وزارت ارتباطات و فن‌ آوری اطلاعات را تحسین کرد و تصریح کرد: این وزارتخانه باید از فن آوری های نوین خود به منظور گسترش فعالیت های قرآنی در کشور استفاده کند.

همچنین در این مراسم، ریاضی، معاون وزارت ارتباطات و فن ‌آوری اطلاعات، با بیان اینکه در این وزارت خانه درصدد هستیم تمامی فعالیت ها و برنامه ها مطابق با دین اسلام باشد، اظهار داشت: توجه به قرآن و عترت ضامن سعادت ما در دنیا و آخرت خواهد بود.

وی ادامه داد: امروزه در کشور نیازمند جهاد علمی مبتنی بر قرآن هستیم زیرا دانشمندان مسلمان با تأسی از قرآن و دین اسلام در رشته‌های مختلف در سطح جهان مطرح شده اند.

یادآوری می‌شود، نخستین المپیاد سراسری قرآنی وزارت ارتباطات و فن‌ آوری اطلاعات، یازدهم اسفند ماه در مشهد آغاز شد و دوازدهم اسفند ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد./930/د102/ص

ارسال نظرات