۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۷۱۴۷

جشن میلاد پیامبر رحمت و امام‌ صادق در حوزه علیمه زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ولادت میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم جشنی با حضور علما، طلاب و جمعی از مردم ‌در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار شد‌.
جشن ميلاد پيامبر اکرم و ششمين امام در حوزه علميه امام جعفر صادق زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همزمان با سالروز ولادت میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت مراسم جشنی شب گذشته با حضور علما، طلاب و جمعی از مردم در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین طباطبایی از علمای زاهدان به سخنرانی پرداخت و مداحان نیز به اجرای مولودی در مدح پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) پرداختند.

همچنین در این مراسم جشن از هفده نفر از طلاب ممتاز پایه های مختلف حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

اجرای تواشیح از سوی طلاب مدرسه علمیه سفیران زاهدان، تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط دو نفر از قاریان و برگزاری مسابقه از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است، همچنین صبح امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) طلاب حوزه علمیه زاهدان با بر با کردن ایستگاه صلواتی در مقابل این مدرسه به توزیع شربت و شیرینی در میان مردم پرداختند ./940/پ202/س


ارسال نظرات