۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۷۲۲۳
امام جمعه بهبهان:

وحدت ضرورت همیشگی جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان گفت: بالاترین سلاح و ابزار دشمن، ایجاد تفرقه بین صفوف به‌هم پیوسته مسلمانان است.
حجت الاسلام و المسلمين شکر الله سليماني
امام جمعه بهبهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه با گرامی‌داشت هفته احسان و نیکوکاری اظهارداشت: توجه به مستمندان‌ از بزرگ‌ترین عبادت‌ها است و شایسته است که همگان در این امر خداپسندانه حضور داشته و دست نیازمندان را بگیرند.

وی همچنین با دعوت از دانش آموزان برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم رشد، گفت: آگاهی از تحولات و نوآوری‌های علمی، آموزشی و تربیتی دیگر کشورها با استفاده از هنر و صنعت سینما کار قابل تقدیر و مؤثری است و از مسؤولان می‌خواهیم تا با برنامه ریزی دقیق زمینه را برای مقاطع تحصیلی مختلف با فیلم های متناسب فراهم کنند.

خطیب جمعه بهبهان در ادامه به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: مردم فهیم و منطقی با دادن آگاهی به افراد جامعه از خطرات و حوادث جلوگیری کنند.

وی در خصوص بیانیه اخیر مدیر کل جدید آژانس بین المللی اتمی گفت: شیوه ای را که شما پیش گرفته‌اید سناریوی شکست خورده است که استقلال آژانس را بیش از پیش زیر سؤال برده و موقعیت آن را دچار مخاطره خواهد کرد.

وی افزود: این تحرکات برای تسلیم و عدول از آرمان ها و استفاده از اهرم فشار بر ملت ایران و نظام اسلامی نتیجه معکوس خواهد داد.

امام جمعه بهبهان با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری گفت: همه افراد شرعاً و عقلاً باید در مقابل قانون تسلیم باشند و با مطرح کردن مسائل غیرقانونی و بی منطق جامعه را با چالش روبه‌رو نکنند.

وی تصریح کرد: ما مصمم هستیم در کنار تعامل با همه ملت‌ها، با نظام سلطه مبارزه کنیم و این از ضروریات مکتب پیامبر اسلام(ص) است.

وی در ادامه وحدت را ضرورت همیشگی جهان اسلام برشمرد و گفت: بالاترین سلاح و ابزار دشمن ایجاد تفرقه بین صفوف به‌هم پیوسته مسلمانان است./945/پ202/س

ارسال نظرات