۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۷۷۴۰۲

دانش پژوهان ممتاز دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ با هدف قدردانی از طلاب ممتاز و ایجاد رقابت سالم، دانش پژوهان رشته‌های گوناگون دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان معرفی خواهند شد.
کتابخانه
حجت الاسلام عبدالرسول، احمدیان مدیر آموزش دفتر تبلغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: با هدف تشویق و ایجاد رقابت سالم در میان دانش پژوهان دوره‌های گوناگون این دفتر، مراسم تجلیل از طلاب ممتاز این دوره ها فردا از ساعت شانزده در دفتر تبیلغا اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم 47 نفر از طلاب ممتاز رشته های زبان آموزی، عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد این دفتر شامل رشته های کلام و عقائد و تفسیر اثری مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش دفتر تبلغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: همچنین برخی از طلاب ممتاز در دوره های عمومی این دفتر همچون دوره نستعلیق، خط تحریری، مرثیه سرایی و دوره های پودمانی تبلیغ، معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین از پنج نفر از طلاب قبول شده در مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی که در آزمون ورودی این مؤسسه به صورت قطعی قبول شده‌اند ‌در این مراسم قدر‌دانی خواهد شد./965/پ202/س
ارسال نظرات