۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۸۱۸۴
معاون تهذیب حوزه های علمیه:

استحکام پیوند مردم و ولایت فقیه در سال جدید سبب پیشرفت کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه های علمیه با اشاره به فرا رسیدن سال 89 گفت: استحکام پیوند مردم و ولایت فقیه در سال جدید سبب پیشرفت کشور می شود.
حجت الاسلام حسين خاني


حجت‌الاسلام هادی حسین خانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرا رسیدن سال 89 گفت: همانطور که با همه فراز و نشیب های سال گذشته، تنها پیوند مردم با رهبری سبب حل تمامی بحران های موجود شد، با استحکام این پیوند در سال جدید، زمینه پیشرفت کشور فراهم می شود.

وی خطاب به سیاسیون داخل نظام تصریح کرد: عناصر سیاسی نظام در صورتی موفق می شوند و در مسیری که گام برداشته اند به نتیجه می رسند که همگام و همراه با ولایت فقیه حرکت کنند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه اضافه کرد: سیاسیون اگر از مسیر ولایت فقیه دور شوند، کما این‌که در سی سال گذشته افرادی در داخل و خارج از کشور از ولایت فقیه دور شدند و آسیبش را هم دیدند، حتماً دچار آسیب خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسین خانی در بخش دیگری از سخنان خود بهترین دعا هنگام تحویل سال را دعای «یا مقلب القلوب و الابصار» معرفی کرد و از ملت فهیم ایران خواست تا از خداوند متعال عاقبت بخیری و تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(عج) را طلب کنند. /920/ت302/ع

ارسال نظرات