۰۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۸۲۹۶
آیت‌الله نوری همدانی:

کنفرانس سران اسلامی با قاطعیت جلو توطئه روز افزون صهیونیست‌ها را بگیرند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری همدانی از اقدام رژیم صهیونیستی در ساخت کنیسه در مسجد الاقصی به شدت انتقاد و از کنفرانس سران اسلامی خواست با قاطعیت جلو توطئه روز افزون صهیونیست‌ها را بگیرند.
2/  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، امروز در پیامی ساخت کنیسه در مسجد الاقصی را محکوم کرد و اظهار داشت: همه مسلمانان جهان مخصوصاً کنفرانس سران اسلامی مراقب اوضاع باشند و با کمال وحدت و اتحاد و قاطعیت جلو توطئه‌های روزافزون صهیونیست‌ها را بگیرند.


متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم متعهد و مسلمان جهان
می‌‌دانید که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را قدرت‌های استکباری به سرکردگی آمریکا به این منظور ایجاد کرده‌اند که با ارتکاب جنایات و ایجاد فجایع و کشتار و تخریب، آرامش و آسایش منطقه را به هم بزند و کینه و عداوت دشمنان با اسلام و مسلمین را به نمایش بگذارد.

اخیراً این رژیم غاصب به محو آثار اسلامی در مسجدالاقصی و ساختن کنیسه یهود اقدام کرده است، ما با محکوم ساختن این ترفند صهیونیستی، به همه مسلمانان جهان مخصوصاً کنفرانس سران اسلامی اعلام می‌کنیم که مراقب اوضاع باشند و با کمال وحدت و اتحاد و قاطعیت جلو توطئه‌های روزافزون صهیونیست‌ها را بگیرند.

حسین نوری همدانی/917/د102/ص
ارسال نظرات