۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۷۸۴۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

راویان روحانی گسترش معنویت را در کاروان‌های نور دو چندان کردند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به حضور پررنگ روحانیان در کاروان‌های راهیان نور گفت: حضور این راویان دفاع مقدس موفقیت این برنامه فرهنگی و ارزشی را رقم زده است.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران
حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به نقش روحانیان راهیان نور در ایجاد فضایی معنوی در کاروان های اعزامی گفت: حضور پررنگ این روحانیان درکاروان های راهیان نور، موفقیت و معنویت این برنامه ی فرهنگی را دو چندان کرده است.

وی از اعزام یک روحانی به همراه هر کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و بیان داشت: تاکنون بیش از چهل هزار مازندرانی از فضای معنوی سرزمین های نور بهره برده اند.

حجت الاسلام نظری راهیان نور را یک حرکت بزرگ و تأثیر گذار در چرخه فرهنگی کشور دانست و تصریح کرد: استقبال جوانان، نوجوانان و دیگر اقشار مختلف جامعه از این حرکت بزرگ فرهنگی و ارزشی بی نظیر بوده است.

نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلای مازندران با بیان این‌که راهیان نور سفری برای برداشتن توشه از سیره شهدا است، افزود: زائر سرزمین نور باید با کوله باری و آن را در مسیر تعالی حیات خود کاربردی سازد.

وی به حماسه ها و پیروزی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این‌که ایمان به خدا مهم‌ترین عامل قدرت، تحرک و پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع عاشورایی بوده است، ادامه داد: خودسازی و تحصیل معرفت و تزکیه ی نفس در پرتو نماز و دعا و توسل به اهل بیت(ع) اهتمام رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلای مازندران همچنین موفقیت و کامیابی ملت ایران را در گرو عمل به وصیت نامه های شهدا دانست و ابراز داشت: اگر به وصیت نامه های شهدا مراجعه کنیم راه موفقیت و کامیابی رزمندگان اسلام و امت ولایتمدار ایران اسلامی را به‌خوبی در می یابیم.

حجت الاسلام نظری با بیان این که ولایتمداری، وحدت، انسجام، یکپارچگی، ایمان مذهبی و دینی مردم‌ در وصیت نامه‌های شهدا تأکید شد‌، بیان داشت: عمل به وصیت نامه های شهدا در واقع فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه نهادینه کرده و استمرار نظام اسلامی را تضمین می کند.

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی برای براندازی نظام اسلامی تصریح کرد: دامن زدن به اختلافات مذهبی، ساماندهی جریان معاند نظام اسلامی، تقویت گروهک‌های ضد انقلاب، ترور شخصیت‌های برجسته کشور، محاصره اقتصادی، طرح کودتای نظامی از جمله توطئه ها و شیطنت های دشمنان برای براندازی نظام اسلامی بود./950/ت302/س
ارسال نظرات