۱۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۸۵۱۳
قائم‌مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

مجامع علمی راهکار مناسب تحقق همت مضاعف را تبیین کنند

خبرگزاری رسا، قائم‌مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه نباید تنها به جنبه‌های لفظی شعار امسال اکتفا کنیم، گفت: مجامع علمی باید راهکار مناسب تحقق همت مضاعف و کار مضاعف را بررسی و تبیین کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی با بیان اینکه همت مضاعف و کار مضاعف باید در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: مجامع علمی باید با برگزاری نشست‌هایی راهکارهای انجام این کار را بررسی و احصا کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین موضوع همت مضاعف و کار مضاعف خاطرنشان کرد: رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و جوامع علمی و تبلیغاتی باید با جدیت بیشتری نسبت به تبیین این شعار محوری و نقشه راه، همت بگمارند و به جنبه‌های لفظی آن اکتفا نکنند.

قائم‌مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نامگذاری امسال به عنوان همت مضاعف و کار مضاعف را نشانه توجه عمیق رهبر انقلاب به ظرفیت‌های عظیم نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران اسلامی دانست و یادآور شد: ما کشوری با ذخایر بسیار غنی در عرصه‌های مختلف و پتانسیل عظیم نیروهای کارآمد هستیم که در چند سال اخیر به همت و تلاش همه کارشناسان و با پشتوانه دولت، دستاوردهای چشم‌گیری به دست آورده‌ایم.

وی دستاوردهای سال‌های اخیر نظام را مشتی نمونه خروار و نشانگر توانایی جوانان این سرزمین در شکستن مرزهای علم دانست و افزود: پتانسیل‌های نظام نمایانگر آن است که جایگاهی که ایران باید به آن برسد بسیار رفیع‌تر از جایگاه فعلی است.

حجت‌الاسلام جمشیدی با تاکید بر این که نباید به آنچه داریم و به آن رسیده‌ایم اکتفا کنیم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به نیروهای کارآمد و ذخایر نظام، دورنمایی را ترسیم کرده‌اند که با درنظرگرفتن آن باید قلل رفیع‌تری را در همه عرصه‌ها فتح کنیم.

وی بر توجه جدی به چشم انداز 20 ساله نظام تاکید کرد و گفت: در سند چشم‌انداز 20 ساله نظام، منظرها و افق‌های بلند و دست‌یافتنی برای ایران اسلامی ترسیم شده است که در سال های اخیر نیز به آن نزدیک‌تر شده‌ایم و اکنون نیز باید بیش از پیش به آن توجه کنیم ./917/د102/ص
ارسال نظرات