۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۸۸۰۲
حجت الاسلام رسایی:

اظهارات باراک اوباما، خط بطلانی بر تمام شعار های او است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از اظهارات اخیر اوباما ترساندن کشورهای دنیا و خنثی کردن واکنش آنها است.
حجت الاسلام رسايي در نشست سياسي از دولت موقت تا دولت عدالت در مدرسه علميه معصوميه
حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اظهارات باراک اوباما در خصوص حمله مجدد به غزه و تهدید کشورهای مخالف به حمله اتمی گفت: جریان انهدام برج های دوقلو آمریکا در یازده سپتامبر ، بهانه ای شد تا تریبون های سیاسی کشور آمریکا، به کشورها اتهام زنی کنند و کشورهایی را به عنوان محور شرارات بنامند.

حجت الاسلام رسایی، ادامه داد: هر وقت کشور آمریکا، نقشه ای برای یک جنایت داشته باشد، از این نوع صحبت ها می کند و این بار نیز به احتمال قوی فکر پیچیده ای بر علیه کشورهای مظلوم کرده اند.

وی هدف از اظهارات اخیر اوباما را ترساندن کشورهای دنیا و خنثی کردن واکنش آنها عنوان کرده و گفت: امروز، جمهوری اسلامی ایران به بزرگترین تهدید برای استکبار تبدیل شده است و همان طور که ملت هم بارها در صحنه های مختلف نشان داده است، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سخنان تهدید آمیز اوباما را خط بطلانی بر تمام شعار های او مبنی بر تغییر دانسته و افزود: امریکا هم اکنون نیز از سلاح های خطرناکی مانند اورانیوم خفیف شده در عراق و افغانستان استفاده می کند و این نوع حرکات، حقانیت جریان های حق طلب و نظام جمهوری اسلامی را ثابت می کند.

حجت السلام رسایی در پایان گفت: سخنان اوباما نشان می دهد که کشورهایی نظیر آمریکا باید استفاده صلح آمیز خود را از فن آوری هسته ای به اثبات برسانند، نه ایران که بر استفاده صلح آمیز تاکید دارد. /909/ت302/ج
ارسال نظرات