۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۸۸۳۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی سمنان:

دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله‌ با همت و کار مضاعف امکان‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله باید فرهنگ سازی کرد؛ ‌چون با تغییر فرهنگ کار و تلاش، دستیابی به هر پیشرفت و توسعه‌ای ‌ممکن خواهد شد.
حجت الاسلام شكري، مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان


حجت الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان‌ گفت: همت مضاعف و کار مضاعف موتور حرکت جامعه به سوی پیشرفت و توسعه است.

وی افزود: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام کار و همت مضاعف در واقع توجه دادن مردم و مسؤولان به حداکثر استفاده از امکانات موجود است و همه مسؤولان وظیفه دارند به این مساله اهمیت دهند و به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند.

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: با کار و همت مضاعف استعدادهای انسانی که سال‌ها مورد استفاده قرار نگرفته یا کمتر مورد استفاده قرار گرفته‌، شکوفا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، بهره گیری بهتر از منابع و ظرفیت های عظیم موجود در کشور،‌ استفاده از سرمایه و امکانات افراد علاقه‌مند، پرهیز از اسراف و بیهوده خرجی، افزایش کارآفرینی و سرمایه گذاری، ارتقای فعالیت ها در بخش های مختلف اقتصادی و ارتقای کیفیت تولیدات را از دیگر اهداف رهبر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام همت مضاعف و کار مضاعف عنوان کرد.

حجت الاسلام شکری اظهار داشت: مردم کشورمان باید خود را بیش از هر زمان دیگری آماده کار و تلاش کنند تا کارهای بزرگ صورت پذیرد.

وی ‌با بیان این‌که دستیابی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور تنها با همت و کار مضاعف امکان پذیر می شود، افزود: برای دستیابی به این سند باید فرهنگ سازی کرد؛ ‌چون با تغییر فرهنگ کار و تلاش، دستیابی به هر پیشرفت و توسعه‌ای ‌ممکن خواهد شد.

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: همت مضاعف و کار مضاعف دو عنصر اصلی فعالیت ها در دهه چهارم انقلاب است که دهه عدالت و پیشرفت نامگذاری شده است و برای رسیدن به چنین هدف و چشم اندازی، ‌همت مضاعف و کار مضاعف‌ ضرورت بیشتری پیدا می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر وظایف دستگاه های فرهنگی در تحقق شعار رهبری گفت: دستگاه های فرهنگی کشور نقش کلیدی در این خصوص دارند و آنان باید در زمینه پیاده کردن منویات رهبری تلاشی مضاعف نسبت به دیگران داشته باشند.

حجت الاسلام شکری اظهار داشت: باید منویات رهبری را از حالت شعاری خارج کنیم و به رهنمودهای ایشان که سرخط توسعه و پیشرفت کشور است،‌ جامه عمل بپوشانیم./960/ت302/س

ارسال نظرات