۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۸۸۴۰

همایش روحانیان کاروان‌های عمره مازندران و گلستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش روحانیان کاروان های عمره استان‌های مازندران و گلستان صبح امروز در ساری برگزار شد.
کعبه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان های مازندران و گلستان، امروز در همایش روحانیان کاروان های حج عمره این دو استان که در باشگاه برق ساری برگزار شد، با اشاره به نقش روحانیان کاروان ها در ایجاد فضای معنوی در کاروان ها گفت: روحانیان کاروان ها باید در سفر، با بیان احکام و مناسک حج شرایط برای بهره گیری حجاج از فضای معنوی این سفر فراهم کنند.

وی با تأکید براین که روحانیان کاروان ها باید الگویی برای حجاج باشند، افزود: روحانیان می‌توانند ‌با رفتار و اخلاق صحیح‌ در میان حجاج اثرگذار باشند‌‌.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان های مازندران و گلستان با بیان این که حضور روحانیان کاروان ها در سال های اخیر همواره مورد رضایت حجاج قرار گرفته است، خاطر‌نشان کرد: وظیفه روحانیان کاروان‌ها در‌ برابر حجاج بسیار سنگین است و باید با خوش رویی و آرامش در برابر حجاج زمینه بهره گیری از معنویت این سفر را فراهم کنند.

حجت الاسلام یوسف‌پور با تأکید بر این که حسن خلق باید در روحانیان کاروان‌ها تقویت شود، بیان داشت: روحانیان باید احکام و مناسک حج را با زبانی ساده برای حجاج بیان کنند تا زائران محترم دچار سردرگمی نشوند./950/پ202/س
ارسال نظرات