۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۷۸۹۲۲
امام جمعه اندیمشک:

اقدام نابخردانه علیه ایران اسلامی منافع آمریکا را به خطر می‌اندازد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: اوباما باید بداند که هر گونه اقدام نابخردانه علیه ایران اسلامی، امنیت آمریکا را در منطقه و دیگر نقاط جهان از بین خواهد برد.
حجت الاسلام نعمت الله خدامي ، امام جمعه شهرستان انديمشک،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اظهارات اخیر‌ رییس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اوباما باید بداند که هر گونه اقدام نابخردانه علیه ایران اسلامی، امنیت آمریکا را در منطقه و دیگر نقاط جهان از بین خواهد برد.

وی با بیان این که سخنان رییس جمهور آمریکا به مثابه ادعاهای طاغوت‌هایی نظیر فرعون است و هرگز راه به جایی نخواهد برد، خاطر‌نشان کرد: اظهارات اخیر اوباما نابجا و نابخردانه بود.

حجت الاسلام خدامی ابراز داشت: ملت اسلامی ایران بار دیگر با پیروی از مقام معظم رهبری به عنوان محورانقلاب اسلامی این توطئه را نیز همچون دیگر توطئه‌های استکبار جهانی خنثی خواهد کرد.

امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: استکبار جهانی انتظار دارد کشوری که خود دارای توان علمی، نیروی متخصص و منابع کافی برای بهره‌مندی از فناوری صلح آمیز هسته‌ای است، دست نیاز به سوی آنان دراز کند که این تصوری باطل و خنده‌آور است./945/پ202/س
ارسال نظرات