۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۸۹۵۳

مدیر روابط عمومی و مشاور عالی حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ طی احکام جداگانه ای از سوی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مدیر روابط عمومی و مشاور عالی حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان معرفی شدند.
معارفه عليرضا فاتحي مسوول روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، امروز در اولین جلسه اداری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در سال جدید گفت: هر انسانی چهار نیاز اساسی زیست شناختی، نیاز های روان شناختی، نیاز های ذهنی و عقلانی و نیاز های معنوی دارد.

وی افزود: موفقیت های شغلی و شخصی، نشاط، صمیمیت در گرو محقق شدن این نیاز ها در وجود هر انسانی است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، افزود: وظیفه ما این است که این کار را نه به صورت شعاری، بلکه به صورت عملیاتی دنبال کنیم کنیم و این مهم وقتی محقق می شود که ما کارایی مان را بالا ببریم و در واقع دغدغه کاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: کار در مجموعه دفتر تبلیغات خدمت رسانی به طلاب علوم دینی و سربازان امام زمان (عج) است از این رو باید خود را خادم طلبه ها بدانیم.

حجت الاسلام ارزانی برخورد با روی گشاده با مراجعان و توجه فکری به ارتقاء جایگاه و موقعیت شغلی را متذکر شد و افزود: ما باید به مرحله ای برسیم که بتوانیم خودمان را درست نقد کنیم، به یکدیگر خوش گمان باشیم و اگر سوالاتی در محیط کار برایمان ایجاد شد، آن را به راحتی مطرح کنیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در پایان سخنانش با تقدیر از زحمات حجت الاسلام نصیر طاهرزاده مدیر سابق روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حکم انتصاب حجت الاسلام علیرضا فاتحی به عنوان مدیر روابط عمومی تبلیغات و دکتر ایازی به عنوان مشاور عالی حوزه ریاست را اعطا کرد.

گفتنی است، پیش از سخنرانی حجت الاسلام ارزانی، حجت الاسلام طاهر زاده به تشریح فعالیت های این واحد در سال گذشته پرداخت./965/پ202/ص
ارسال نظرات