۲۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۹۰۲۶

مراسم بزرگداشت سالگرد شهید صیاد شیرازی در بجنورد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی با عنوان غروب خورشید در خراسان شمالی برگزار شد.
شهيد سپهبد علي صياد شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بجنورد، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید علی صیاد شیرازی، شب گذشته با حضور مسؤولان و طلاب حوزه علمیه در بجنورد برگزار شد.

حجت‌الاسلام فاطمی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: مقام و جایگاه و اهداف این شهید بزرگوار بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

وی تمامی موفقیت ها و پیشرفت های کنونی جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهیدان همچون صیاد شیرازی دانست و افزود: ما باید همچنان راه و اهداف این بزرگواران را ادامه دهیم.

حجت الاسلام فاطمی بیان داشت: مسؤولان و آحاد مردم باید آگاهی و درایت اهداف شهدا را نسل به نسل انتقال دهند تا جوانان و نوجوانان ما از اهداف آنان آگاهی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهید علی صیاد شیرازی به عنوان یک افسر ولایت مدار بوده است که همواره از لحاظ معنوی از گفته علما و مراجع تقلید بهره مند بوده است. تقوا، تواضع و فروتنی یکی از بارزترین خصوصیات شهید صیاد شیرازی است که وی را به درجه رفیع شهادت نائل کرده است.

استاد حوزه علمیه مشهد افزود: امروز دشمنان به دنبال این هستند که شهادت طلبی و ولایت مداری را از جوانان ما بگیرند و شهید صیاد شیرازی کسی بود که با ولایتمداری و شهامت طلبی کمر استکبار را شکست.

گفتنی است، این مراسم با حضور طلاب حوزه های علمیه و مسؤولان استانی در سالن اجتماعات حوزه علمیه شهرستان بجنورد برگزار شد./966/پ202/ص
ارسال نظرات