۲۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۷۹۰۶۴
استاندار مازندران:

مصوبات سفر مقام معظم رهبری به چالوس و نوشهر اجرایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران از تصویب 146 مصوبه در سفر سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرهای چالوس و نوشهر خبر داد و گفت: در پی این سفر مبلغ 45 میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار به استان مازندران اختصاص یافت.
سفر مقام معظم رهبري به چالوس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سیدعلی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، روز گذشته، در جلسه پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به مازندران در ساری، از تصویب 146 مصوبه در سفر سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرهای چالوس و نوشهر خبر داد و گفت: در پی این سفر مبلغ 45 میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار به استان مازندران اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: از آنجائی‌که سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سفر معنوی است، مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا شیرینی و شهد این سفر در کام مردم ماندگار شود. 

استاندار مازندران با بیان این‌که اعتبار برخی از دستگاه‌های اجرایی همانند اداره کل تربیت‌بدنی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ابلاغ شده ‌است، گفت: همه اعتبارات این سفر معنوی صددرصد تخصیص خواهد یافت؛ از این رو مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالی که به سال همت و کار مضاعف نام‌گذاری شده است، در اجرایی کردن این مصوبات در موعد مقرر گام بردارند و دست‌آوردهای این سفر را برای مردم ملموس کنند. 

وی همچنین با اشاره به درپیش بودن تعطیلات تابستانی و حضور مسافران و گردشگران با مدت اقامت بیشتر در استان، خواستار ساماندهی و بهسازی راه‌های ورودی استان شد.

محمد اسماعیل محمدزاده، مدیر کل بهزیستی استان نیز در این جلسه کل اعتبار تخصیصی در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی را 655 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار برای احداث هشتاد واحد مسکونی محرومان، خرید تجهیزات مورد نیاز معلولین، کمک به مؤسسه‌های خیریه، حمایت زنان همیار سرپرست خانوار و خرید خودرو برای بهزیستی شهرستان‌های چالوس و نوشهر در نظر گرفته شده است.

ابراهیم باغبانی، مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) نیز در این نشست گفت: مقرر شد 134واحد مسکونی از محل اعتبارات تخصصی سفر مقام معظم رهبری برای محرومین این دو شهرستان با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال احداث شود که در حال حاضر نیز با مبادله موافقت‌نامه مبلغ چهارصد میلیون تومان در اختیار این دستگاه قرار گرفته است.
 
وی از احداث 83 واحد مسکونی برای محرومین خبر داد و خاطرنشان ساخت: یازده واحد مسکونی محرومان در هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد شش واحد در نوشهر و پنج واحد در چالوس است.

باغبانی در پایان اظهار امیدواری کرد با تسریع در روند این اقدام، قبل از پایان سال 89 تمامی واحدهای تحویل خانوارها شود./950/پ202/س
ارسال نظرات