۲۳ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۹۰۸۹
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی:

پیشرفت هسته ای کشورمان جهانیان را مبهوت و غربیها را سرخورده کرد

خبر گزاری رسا ـ حجت الاسلام طباطبایی نژاد گفت: دستاوردهای اخیر دانش هسته ای جمهوری اسلامی بار دیگر جهانیان را مبهوت و غربیها و دشمنان نظام اسلامی را سرخورده کرد.
حجت الاسلام سيد مصطفي طباطبايي نژاد
حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی نژاد نماینده منتخب مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی طی گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با اعلام خبر پیشرفتهای هسته ای کشورمان اظهار داشت: دستاوردهای اخیر دانش هسته ای جمهوری اسلامی بار دیگر جهانیان را مبهوت و غربیها و دشمنان نظام اسلامی را سرخورده کرد.

وی با اشاره به هجمه های استکبار جهانی برای ایجاد ایران هراسی در جهان بیان داشت: دنیا می داند که دکترین نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آموزه های اسلامی که دین صلح و صفا و عدالتخواهی است قرار گرفته از این رو این هجمه ها علیه اسلام دیگر اثر خود را نخواهد داشت.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس با بیان اینکه دین اسلام به همان اندازه که صلح و عدالت را مقدس میداند، دفاع از حقوق مظلوم را نیز مقدس می داند، افزود: برخلاف تبلیغات بی اساس غرب و صهیونیسم ما به عنوان یک مسلمان نیازی به سلاح کشتار جمعی نداریم و تولید سلاح های مخرب را قبول نداریم ولی لازم می دانیم در برابر دشمنان اسلام توانایی دفاعی خود را بالا ببریم.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه سلاح اتمی در هر کجا که به کار برده می شود ویرانی به بار می آورد و افراد بی گناه چون کودکان، زنان و سالخوردگان نیز مورد مورد آسیب این سلاح غیر انسانی قرار می گیرند اسلام به طور کلی اجازه ساخت این سلاح را به ما نمی دهد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد یادآور شد: بر همین اساس رهبر معظم انقلاب و متعاقبا دیگر مراجع تقلید فتوا به حرمت تولید و به کار گیری این سلاح داده اند.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است که غربیها و بخصوص صهیونیستها، خود به این امر آگاهی دارند که جمهوری اسلامی ایران در هیچ شرایطی تولید و به کار گیری سلاح هسته ای را در دستور کار خود قرار نمی دهد ، ولی امروز برای مواجهه با قدرت اسلام راهی جز تبلیغات دروغین و هجمه های بی اساس علیه اسلام نیافته اند./955/ت302/ج
ارسال نظرات