۲۳ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۷۹۱۲۷

کارگاه علمی نقد عالمانه منبر در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه‌های نقد عالمانه منبر با اهداف شناسایی و ارتقاء نیروهای مستعد تبلیغی به همت اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.
کارگاه علمی نقد عالمانه منبر در مشهد برگزار می‌شود
حجت الاسلام علی شهیدی، رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: تبلیغ چهره به چهره از مهمترین و تأثیرگذارترین روش‌های ارائه مفاهیم اسلام بوده است و امروزه با توجه به تکنولوژی ارتباطی جدید که جهان را در نوردیده است همچنان پایه مهم ارتباط انسانی به حساب می آید.

وی افزود: برای تأمین این هدف کارگاه نقد عالمانه منبر طراحی و اجرا می‌شود که این طرح با اهداف شناسایی و ارتقاء نیروهای مستعد تبلیغی به مراحل بالاتر اجرا شده و همچنین توسعه و گسترش فرهنگ تبلیغ (خطابی) را اعتدال می بخشد. همچنین ارائه تجربیات مبلغان را در این نشست شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام شهیدی اظهار داشت: این برنامه با ارائه یک سخنرانی از سوی یک مبلغ که دارای پرونده تبلیغی است انجام می‌شود و بعد از آن توسط مبلغان حاضر در جلسه نقد و بررسی شده و سپس توسط کارشناسان برنامه که از نخبگان تبلیغی استان یا کشور می‌باشند جمع بندی شده و به سخنران ارائه می گردد تا با توجه به نقد و نظرهای مبلغان برنامه تبلیغی ارتقاء یابد.

گفتنی است، این برنامه همه هفته پنج‌شنبه‌ها توسط اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مرکز فرهنگی شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار می‌شود./933/پ202/ص

ارسال نظرات