۲۱ مهر ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۹۴۲۰۳

کتاب «پژوهشی در حمایت از تولید ملی» منتشر شد

کتاب «پژوهشی در حمایت از تولید ملی» منتشر شد
کتاب «پژوهشی در حمایت از تولید ملی»  شما را به سفری در لایه های پنهان ذهن مصرف کننده ایرانی می برد، جایی که خانواده، ارزش های دینی و الگوهای فرهنگی بر تصمیم گیری ها اثر می گذارند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، هر انتخاب مصرف کننده، بازتاب هویتی ژرف است که در فرهنگ، باورهای دینی و انگیزه های روان شناختی جامعه ریشه دارد.

کتاب «پژوهشی در حمایت از تولید ملی»  شما را به سفری در لایه های پنهان ذهن مصرف کننده ایرانی می برد، جایی که خانواده، ارزش های دینی و الگوهای فرهنگی بر تصمیم گیری ها اثر می گذارند.با تحلیلی دقیق و پژوهشی جامع، این اثر نقشه ای نوین از پیوند هویت فردی، حس تعلق ملی و مسئولیت اجتماعی ارائه میکند.این دیدگاه نه تنها رفتار مصرف را روشن می سازد، بلکه گفتمانی تازه برای تقویت تولید ملی و خودباوری فرهنگی خلق میکند.

این کتاب در پنج فصل با عناوین ذیل تدوین شده است:
1-نقش عوامل روان شناختی در سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان کالای ایرانی و وارداتی✍️ اثر حسین رضائیان بیلندی
2-نقش خانواده در شکل گیری روحیه خودداری ملی و حمایت از کالای ایرانی✍️ اثر رقیه شیرچی
۳- نقش محوری و تربیتی زنان در مدیریت اقتصادی خانواده و حمایت از کالای ایرانی ✍️به کوشش سیده زینب رضوانی،فاطمه سادات میرقادری و فاطمه شریفی
۴- نقش الگویی عالمان شیعه در فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی✍️ اثر مریم محمدی
 
کتاب «پژوهشی در حمایت از تولید ملی» به قلم جمعی از نویسندگان با نظارت حسین رضائیان بیلندی  در سال 1404 در  168 صفحه به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام الله علیها منتشر شده است.

ارسال نظرات