۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۹۵۱۹
امام جمعه موقت اهواز:

حامیان ایران اسلامی در عرصه بین‌المل خطری بزرگ برای آمریکا هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی و نظارت بر حوزه های علمیه در استان خوزستان، تهدید حمله هسته‌ای رییس جمهور آمریکا را سخنی یاوه و نشان از عجز دشمن دانست.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي امام جمعه موقت اهواز و مسوول دفتر نظارت بر حوزه هاي علميه خوزستانحجت الاسلام و المسلمین احمد رضا حاجتی، مسؤول دفتر نمایندگی و نظارت بر حوزه های علمیه در استان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: برای برخورد مناسب با دشمنان باید افزون بر تحلیل استعداد‌ها و واقعیت‌های درونی خود، از شخصیت و توانایی آنان آگاه باشیم.

وی مواضع قاطع امام خمینی(ره) در خصوص استکبار را یادآور شد و با بیان این‌که ما باید مرجعیت سیاسی امام خمینی(ره) را فراموش نکنیم، اذعان داشت: همواره باید جهت‌گیری فکری و سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را سرلوحه اندیشه سیاسی خود قرار دهیم.

مسؤول دفتر نمایندگی و نظارت بر حوزه های علمیه خوزستان، تعبیر امام خمینی(ره) از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم کید شیطان را ضعیف اعلام کرده است؛ از این رو شاهدیم که آمریکا خود به انواع مشکلات و بحران‌ها گرفتار است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی یاوه‌گویی و تهدید را نشان عجز دشمنان دانست و ابراز داشت: این مطلب به وضوح در تهدیدات رییس جمهور آمریکا مشهود است؛ این‌که آمریکا با صدها ناو جنگی و پایگاه نظامی در اطراف ایران از حمله پرهیز کرده و به یاوه‌گویی روی می‌آورد، نشان دهنده عجز آمریکا و عدم برخورداری از استراتژی نظامی در مقابله با ملت ایران دارد.

وی خطاب به رییس جمهور آمریکا و سران استکبار اظهار داشت: تهدیدات نه تنها ملت ایران را نمی‌ترساند؛ بلکه مایه افتخار مردم و نیروهای مسلح خواهد بود که آمریکا و دشمنان را چنین در گوشه از شکست و ناکامی محصور کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی و نظارت بر حوزه های علمیه خوزستان در ادامه گفت: امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، یعنی توانایی این کار را ندارد و تجربه گذشته حاکی از این مطلب است؛ زمانی که نظام جمهوری اسلامی هنوز انسجام لازم را نداشت آمریکا نتوانست کاری از پیش ببرد، امروز که ملت ایران از عمق استراتژیک بالایی برخوردار است و در سراسر جهان طرفداران و فداکارانی پیدا کرده، آمریکا هر لحظه برای منافع خود احساس خطر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این‌که ملت ایران با الهام از بیانات امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، حرکت خود را در راستای گسترش ارزش های متعالی و الهی در جهان ادامه خواهد داد، افزود: در صورت بروز هرگونه حرکت مذبوحانه از سوی دشمن، ملت ایران با قاطعیت تمام برخورد کرده و آنان را هیچ‌گاه راحت نخواهد گذاشت و ضربه‌ای شدیدتر به آنها خواهد زد.

وی در پایان ابراز داشت: ملت ایران با قدرت تمام تهدیدات دشمنان را پوشالی و خالی می داند و با همت و تلاش مضاعف همه توطئه های آنان را خنثی خواهد کرد./945/ت301/س

ارسال نظرات