۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۹۷۱۵
امام جمعه اندیمشک:

عبادت به همراه بصیرت موجب رفع گرفتاری ها در جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، رسیدگی به امور عبادی و داشتن بصیرت را راهکاری برای نجات از گرفتاری های جامعه عنوان کرد.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک شيعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت اله خدامی امام جمعه اندیمشک، شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد جامع قلعه لور اندیمشک اظهار داشت: جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته ثابت کرد که برخی خواص از مقام خوف بی بهره اند.

حجت الاسلام خدامی اظهار داشت: این مساله موجب شد تا این افراد در موضع گیری های خود دچار تزلزل شوند، در حالی که مطابق آیات و روایات مومنان می بایست تا آخرین لحظه ی عمر خدا ترسی خود را حفظ کنند.

وی خاطر نشان کرد: آن دسته از خواصی که خود را دارای سوابقی در انقلاب می بینند، اکنون به گونه ی دیگری عمل می کنند که خدا ترسی خود را از دست داده اند.

امام جمعه اندیمشک با ابراز تاسف از برخی مواضع این افراد در اوضاع کنونی تصریح کرد: متاسفانه این عده چنان در برخی جریانات کاذب گرفتار شده و از خدا و قرآن دور شده اند که حتی در برابر اعدام جنایتکار بزرگی چون عبدالمالک ریگی که دستان او آلوده به خون ده ها انسان بی گناه است ابراز نگرانی می کنند.

حجت الاسلام خدامی در بخش دیگری از سخنان خود به اثر عبادت در زندگی انسان اشاره کرد و ابراز داشت: عبادت، تمرین اجتماعی زیستن و تلاش برای انجام فعالیت های بزرگ اجتماعی و کمک به خود یابی و نوعی بازیافت است و موجب می شود تا انسان فطرت خود را پیدا کند.

وی تامل در مفهوم و معنای زیارات و ادعیه را در کنار ادای ظاهری آنها خواستار شد و گفت: رسیدگی به امور عبادی به همراه بصیرت، پاکسازی افراد جامعه از لغزش ها و رفع گرفتاری ها را به دنبال خواهد داشت./945/پ202/ص
ارسال نظرات