۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۹۹۷۳

اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان سمنان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از اجرای طرح بزرگ عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی این استان خبر داد.
كتابخانه
علی اکبر گرامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان از اجرای طرح بزرگ عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی این استان خبر داد.

وی گفت: این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه برای جوانان و نوجوانان از ششم تیرماه تا بیستم مردادماه سال جاری با همکاری سازمان ملی جوانان استان سمنان اجرا می شود.

گرامی با بیان اینکه این طرح در تمام کتابخانه های عمومی بخش ها، روستاها و شهرها در ماه های رجب و شعبان اجرا می شود افزود: همه افراد می توانند با همراه داشتن یک قطعه عکس و یک برگ فتوکپی شناسنامه برای عضویت رایگان به کتابخانه های عمومی مراجعه نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی برای دومین بار در این استان برگزار می شود اظهارداشت: پارسال از اول تا پایان این طرح حدود 11 هزارو10 نفر عضو شدند.

گرامی از آغاز کلاسهای آموزشی طرح غنی سازی اوقات فراغت در کتابخانه های عمومی استان سمنان خبر داد و گفت: این کلاسهای آموزشی تا نیمه دوم مردادماه ادامه دارد ودر اکثر روستاها رایگان است.

به گفته وی در استان سمنان 45 باب کتابخانه عمومی با 619 هزار جلد کتاب در مخازن این کتابخانه ها وجود دارد که 41 هزارو 600 نفر عضو آنها هستند./960/پ202/ص
ارسال نظرات