۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۹۹۹۹
آیت الله ناصری:

پژوهشهای علمی و فرهنگی علامه فضل الله در کتابخانه های جهان می درخشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شیخ محمدباقر ناصری ارتحال علامه فضل الله را تسلیت گفت.
فضل الله


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد باقر ناصری از شاگردان شهید صدر و رهبر حزب الدعوه اسلامیه استان ناصریه در جنوب عراق طی پیامی درگذشت علامه محمد حسین فضل الله را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
« یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات »
آیت الله سید محمد حسین فضل الله از بزرگترین مراجع تقلید و حامل پرچم اصلاح و وحدت اسلامی بود و نقش پررنگی در تاسیس و حمایت از جنبشهای اسلامی معاصر و فرزندان آنها داشت، با اخلاص از اسلام و مسلمانان سراسر جهان دفاع نمود و عمر شریف خود را در راه علم و عمل صالح صرف کرد تا ادامه دهنده راه شهید محمدباقر صدر و مراجع تقلید برجسته گذشته باشد.

وی افزود: این مرجع بزرگ و مرد جهاد و اخلاص پیش از نیم قرن در راه نشر علم و فرهنگ اهل بیت (ع) تلاش نمود و کتابها و پژوهشهای وی در زمینه های مختلف تفسیر، فقه، عقاید، اخلاق، سیاست و اندیشه بازسازی و نهضت معاصر امت هم اکنون در کتابخانه های کشورهای اسلامی و سایر کشورهای جهان می درخشد.

آیت الله ناصری اظهار داشت: بنده این ضایعه اسفناک را به امت اسلامی، حوزه های علمیه، مراجع تقلید، حضرت آیت الله سیستانی، خانواده، برادران، شاگردان و پیروان ایشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال صبر و پاداش عظیم را برای امت خواستارم./980/الف

ارسال نظرات