۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۰۰۷۶
رییس فدراسیون فوتبال در دیدار مسؤول حوزه علمیه بابل؛

ساز و کارهای تقویت ارتباط حوزه های علمیه و دستگاه ورزش فراهم شود

خبرگزاری رسا ـ رییس فدراسیون فوتبال کشور، خواستار تقویت ارتباط حوزه های علمیه و دستگاه ورزش شد.
علي کفاشيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال کشور، شب گذشته در دیدار امام جمعه و مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل، با اشاره به نقش طلاب و روحانیان در فرهنگ سازی مقوله ورزش، خواستار فراهم شدن سازوکارهای لازم جهت تقویت ارتباط میان دستگاه ورزش و حوزه علمیه شد.

وی با بیان این‌که نهادینه کردن مسأله ورزش نیازمند همکاری طلاب و روحانیان جوان در جامعه است، افزود: باید از توان طلاب جوان وعلاقه مند جهت نهادینه کردن مسأله ورزش در سطوح مختلف جامعه بهره گرفت.

کفاشیان ادامه داد: ما این انتظار را از طلاب و روحانیان داریم که علاوه بر ترویج فرهنگ دینی و اسلام در کنار آن مسأله ورزش را نیز در جامعه نهادینه کنند.

رییس فدراسیون فوتبال کشور در ادامه با بیان این‌که امروز ورزش فوتبال به عنوان بخشی از زندگی اجتماعی خانواده ها تبدیل شده است، بیان داشت: البته جوانان و نوجوانان علاوه برآموختن رشته های مختلف ورزشی باید در کنارآن مسائل دینی و اخلاقی را نیز بیاموزند که در این بخش وظیفه طلاب و روحانیان کمی سنگین تر است.

وی خاطرنشان کرد: یک ورزشکار زمانی موفق است که در کنار مسأله ورزش درک مناسبی از مسائل دینی واخلاقی داشته باشد.

حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل، نیز در ادامه این دیداربا اشاره به این که در حال حاضر ورزش فوتبال به عنوان یکی از پرطرفدار ترین رشته های ورزشی در دنیا در کشورمان محسوب می شود، گفت: باید اثرات مثبت اجتماعی این رشته های ورزشی نیز در جامعه آشکار شود./950/پ202/ص
ارسال نظرات