۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۸۰۱۷۱

دوره اختبار و تثبیت پذیرش طلاب جدید در حوزه علمیه گرگان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان از برگزاری دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید همزمان با تعطیلات فصل تابستان در این حوزه خبر داد.
مدير حوزه علميه امام خميني گرگان
حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیرحوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان، درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درگرگان، با بیان این که در گذشته یک دوره سه ماهه با عنوان پذیرش طلاب ورودی جدید برگزار می شد، گفت: در حال حاضر دوره اختبار و تثبیت پذیرش طلاب جدید جایگزین آن دوره‌ها شده است.

وی با بیان این که این دوره از بیستم تیرماه در حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان آغاز و تا چهاردهم مرداد ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: پس از پایان این دوره امتحانی کتبی از طلاب شرکت کننده به عمل خواهد آمد و طلابی که موفق شدند دوره را با موفقیت به پایان بگذرانند به عنوان طلبه پایه اول پذیرفته می شوند.

مدیرحوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان با اشاره به این که طلاب شرکت کننده در دوره اختبار و تثبیت پذیرش از لحاظ اخلاقی، رفتاری و اعتقادی مورد آزمایش و امتحان قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: علاوه برآن کلاس های تجوید و احکام نیزدر کنار برنامه های اعتقادی و اخلاقی در حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار می شود.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: این دوره کوتاه مدت با حضور بیش از پنجاه نفر از طلاب جدید برگزار خواهد شد./950/پ203/س


ارسال نظرات