۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۰۱۷۵
همزمان با مبعث رسول اکرم؛

آیت الله نوری همدانی به استان کرمان سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، در آستانه عید مبعث رسول اکرم(ص) بنا به دعوت مسؤولان و اقشار مختلف مردم استان کرمان، به این استان سفر می کند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز جمعه هفته جاری،‌ هجدهم تیرماه و در آستانه عید مبعث رسول اکرم(ص) به استان کرمان سفر می کند.

این سفر در پی درخواست های مکرر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان،‌ استاندار،‌ مسؤولان،‌ خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و دیگر اقشار مردمی انجام می شود و حضرت آیت الله نوری همدانی به مدت یک هفته به این استان سفر خواهد کرد.

وحید نجف زاده مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه های سفر یک هفته ای این مرجع تقلید به استان کرمان اظهار داشت: این مرجع تقلید در این سفر که با هدف تبیین مبانی انقلاب اسلامی و تقویت اهداف نظام و در پی درخواست های مکرر مردم این استان انجام می شود،‌ با نخبگان حوزوی و دانشگاهی،‌ مسؤولان و مدیران استان،‌ روحانیان، ائمه جمعه و جماعات، خانواده های شاهد و ایثارگر و دیگر اقشار مردمی دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی چندی پیش نیز در پی دعوت مردم استان فارس به شهر شیراز و دیگر شهرهای این استان از جمله کازرون سفر کرد که این سفر با استقبال بسیار خوب مردم ولایی و شهید پرور این استان همراه بود. /924/ت301/ج

ارسال نظرات