۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۸۰۳۶۹
در قالب طرح هجرت؛

400 روحانی به شهرها و روستاهای آذربایجان غربی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول طرح هجرت روحانیون آذربایجان غربی گفت: تابستان امسال 400 مبلغ و روحانی در قالب طرح هجرت به شهرها و روستاهای استان اعزام می شوند.
400 روحانی به شهرها و روستاهای آذربایجان غربی اعزام می شوند
حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، مسؤول طرح هجرت روحانیون آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اعزام 400 روحانی در قالب طرح هجرت به شهرها و روستاهای استان خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم مذهبی، مجالس ترحیم، برگزاری مراسم دعا، اجرای کلاس های طرح تابستانی، حضور در مدارس و مراکز تعلیم و تربیت و مشارکت در احداث و تعمیر مساجد و خانه های عالم از جمله وظایف روحانیون طرح هجرت به شمار می رود.

وی همچنین از اعزام 80 مبلغ غیر معمم به شهرها و روستاهای استان خبر داد.

مسؤول طرح هجرت روحانیون آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به تاثیر حضور مبلغان در مناطق مختلف گفت: حضور آنها می تواند ضمن بیان ابعاد مختلف دین به مردم آن منطقه، در بهسازی اماکن مختلف به ویژه مساجد نقش اساسی داشته باشد.

حجت الاسلام بابازاده با تاکید بر همراهی مردم با مبلغان اظهار کرد: در سالهای گذشته حضور مبلغان در مناطق مختلف به ویژه روستاها با اشتیاق گسترده مردم روبرو شده است که این امر روحانیان را برای حضور در جمع مردم این مناطق تشویق می کند./936/پ202/ص
ارسال نظرات