۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۸۰۵۳۸

انتقاد شدید رهبر شیعیان بحرین از گسترش فساد و فحشا در این کشور

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین از گسترش فساد و فحشا در این کشور و بی اعتنایی دولت به این موضوع به شدت انتقاد کرد.
شيخ عيسي قاسم


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین طی سخنانی در مسجد امام صادق (ع) بحرین، از گسترش فساد اخلاقی در این کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: کشف باند فساد ارسال زنان بدکاره به بحرین و انتشار آمار رقابت زنان چینی، اتیوپی و تایلندی در زمینه فحشا نشان می دهد که کشور در بحران اخلاقی شدیدی قرار گرفته و مایه ننگ شهروندان شده است.

وی افزود: مفسدان به بهانه تجارت در این زمینه به دشمنی با خداوند و پیامبر(ص) می پردازند و گسترش فساد و فحشا و عدم مبارزه دولت با این پدیده، خیانت به مردم و کرامت کشور به شمار می آید و دولت مسوولیت این اقدامات و پیامدهای آنرا بر عهده دارد.

آیت الله عیسی قاسم بحرین را کشور اسلام و ایمان توصیف کرد و اظهار داشت: افزایش زنان زناکار و تلاش مفسدان برای گسترش فساد و فحشا در کشور مومن و مسلمان بحرین به هیچ وجه پذیرفتی نیست و دولت به گونه ای عمل کرده است که گویی از این امر آگاهی ندارد ولی حقیقت چیز دیگری است و دولت به خوبی با اوج فحشا در کشور آگاهی دارد.

رهبر شیعیان بحرین در بخش دیگری از سخنان خود، ارتحال علامه سید محمد حسین فضل الله را تسلیت گفت و تصریح کرد: این مرجع فقید در حالی به دیدار حق شتافت که جامعه اسلامی و عربی با چالشهای فراوانی روبروست و به علمایی نظیر آیت الله فضل الله با اراده ای قوی، نیتی پاک، قلبی سلیم، توکل به خداوند، اعتماد به نفس فوق العاده، اخلاص به مردم و صبری فراوان به شدت نیاز داشت.

وی تاکید کرد: علامه فضل الله پایگاهی دائم برای اسلام و مستضعفان بود و همواره با جبهه ظلم و استکبار به جنگ می پرداخت./980/الف

ارسال نظرات