۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۸۰۵۳۹
روز گذشته؛

آیت الله نوری همدانی از موزه دفاع مقدس در کرمان بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ در سالروز بعثت رسول اکرم(ص)، حضرت آیت الله نوری همدانی، از موزه دفاع مقدس در شهر کرمان بازدید کرد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، عصر روز شنبه همزمان با سالروز بعثت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص)، از موزه دفاع مقدس در شهر کرمان بازدید و با دست اندرکاران و مسؤولان این موزه گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید که عصر روز شنبه(نوزدهم تیرماه) انجام شد، شماری از مسؤولان استان کرمان از جمله فرمانده سپاه استان، نماینده ولی فقیه در سپاه و دیگر مسؤولان استانی نیز حضور داشتند و حضرت آیت الله نوری همدانی از بخش های مختلف موزه دفاع مقدس در کرمان که از بزرگ ترین موزه های دفاع مقدس در کشور به شمار می رود، بازدید کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان این بازدید نیز در یادمان مخصوص موزه دفاع مقدس شهر کرمان نیز مطالبی به یادگار نوشت و این یادمان را امضا کرد.

گفتنی است، فرمانده سپاه استان کرمان نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت ها و اقدامات سپاه استان و همچنین آثار گرانبهای موجود در موزه دفاع مقدس ارائه کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی بعد از این مراسم که حدود یک ساعت به طول انجامید، در حسینیه ثارالله حاضر شد و در این مکان، نماز جماعت مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم به امامت این مرجع تقلید اقامه شد.

این مرجع تقلید سپس با شماری از اساتید حوزه علمیه کرمان و شخصیت های حوزوی و ائمه جماعات این شهر دیدار کرد و افزون بر ایراد سخن و تبیین ماموریت های طلاب و روحانیان در مقطع حساس کنونی، دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه و همچنین تبیین جایگاه ولی فقیه را از مهم ترین و اساسی ترین وظایف حوزویان برشمرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان این مراسم که 45 دقیقه به طول انجامید به سؤالات حاضران پاسخ داد.

قابل ذکر است، این مرجع تقلید، صبح روز یک شنبه(بیستم تیرماه) در دومین روز از سفر یک هفته ای خود به استان کرمان، در همایشی که با عنوان بصیرت و مرجعیت با حضور طلاب و روحانیان و ائمه جمعه و جماعات در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود، به ایراد سخن خواهد پرداخت. /924/پ202/ج

ارسال نظرات