۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۸۰۷۶۸

آغاز ترم تابستانی حوزه دانشجویی شهید بهشتی در مشهد

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزش تابستانی حوزه دانشجویی علوم اسلامی شهید بهشتی مشهد فردا آغاز می‌شود.
حجت الاسلام صادقي
حجت الاسلام علی صادقی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی واحد مشهد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد بیان داشت: این مرکز برای دومین سال متوالی، اقدام به برگزاری کلاس های تابستانی کرده است.

وی افزود: این دوره از کلاس ها با موضوعات تدبر در سیره معصومین(ع)، بصیرت و روش تدبر در قرآن و به صورت فشرده در دو هفته برگزار می‌شود‌.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: مبحث تدبر در سیره معصومین و بصیرت، برای دانشجو طلبه ها در سطوح پایین‌تر؛ و مبحث روش تدبر در قرآن ویژه فارغ التحصیلان است.

مدیر حوزه دانشجویی علوم اسلامی شهید بهشتی مشهد تصریح کرد: مبحث «تدبر در سیره معصومین» در ادامه کلاس امام شناسی ترم تابستانی سال گذشته برگزار می شود و نگاهی کلی به جریان امامت، رسالت، مدیریت، زمان شناسی، ابعاد مختلف شخصیتی، جایگاه و زندگی رسول اکرم و اهل بیت(ع) دارد.

حجت الاسلام صادقی اظهار داشت: کلاس بصیرت نیز به بررسی عوامل افزایش و ریزش افراد با ذکر مصداق‌های تاریخی می‌پردازد.

حجت الاسلام صادقی ابراز داشت: کلاس تدبر در قرآن نگاهی تازه و دقیق به آیات هر سوره دارد و به صورت نوین، کاربردی و با محتوایی جذاب و مورد نیاز دانشجو طلبه ها ارائه می شود.

قابل ذکر است، دوره تابستانی حوزه دانشجویی علوم اسلامی شهید بهشتی مشهد از فردا تا دوم مردادماه همه روزه از ساعت هشت تا دوازده در محل این حوزه ادامه خواهد داشت./968/پ202/س
ارسال نظرات