۲۳ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۸۰۷۷۸
عضو مجمع روحانیان مجلس:

اگر حمایت مردم از انقلاب نبود نمیتوانستیم از تحریم ها عبور کنیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسینیان گفت: نتیجه صبر و استقامت مردم در برابر تحریم اخیر، همانند گذشته اثری جز شکست مضاعف نظام سلطه و توفیقات بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت و نتیجه آن در آینده نزدیک قابل رویت خواهد بود.
2/ حجت الاسلام روح الله حسينيان
حجت الاسلام روح الله حسینیان نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با نحوه مقابله دستگاه قانونگذاری، اجرایی و مردم با تحریم های اعمال شده علیه کشورمان گفت: قطعا دولت و مجلس در کنار ملت و با همراهی توده های مردم می توانند از تحریم ها عبور کنند و آن را مهار نمایند.

وی افزود: به همین خاطر اصلی ترین راهکارها برای بی اثر کردن تحریم ها ایجاد جبهه متحد دولت مجلس و عموم مردم در مقابل تحریم ها است . 

نماینده اصولگرای مجلس در اشاره به اهمیت وحدت خاطر نشان کرد: لازم است قوای سه گانه در کنار یکدیگر باشند و مشکلات احتمالی مردم را که در اثر تحریم بوجود می آید، مرتفع نمایند.

وی با اشاره به نقش مردم در مهار تحریم های سی ساله تصریح کرد: قطعا اگر حمایت مردم از انقلاب و آرمانهای امام (ره) نبود نمی توانستیم از تحریم های سی ساله عبور کنیم.

حجت الاسلام حسینیان همچنین ابراز داشت: البته مردم خود اثر این استقامتشان را دیده اند و برای ملت ایران و جهانیان روشن شد که از دل همین تحریم ها، پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف حاصل شده است.

وی یادآور شد: به طور قطع نتیجه صبوری و استقامت مردم در برابر تحریم اخیر همانند گذشته اثری جز شکست مضاعف نظام سلطه و توفیقات بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت و نتیجه آن در آینده نزدیک قابل رویت خواهد بود./955/ت302/ج

ارسال نظرات