۲۳ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۸۰۷۹۲

ورزش‌های اسلامی در حوزه علمیه اصفهان احیا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان از احیای ورزش‌های مورد تأکید اسلام در حوزه علمیه اصفهان خبر داد.
ورزش‌های اسلامی در حوزه علمیه اصفهان احیا می‌شود
حجت الاسلام احمد عبداللهی، معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: با توجه به تاکید اسلام بر حفظ سلامتی و نشاط و توجه ویژه به ورزش تیراندازی و شنا، دوره آموزشی تیر اندازی ویژه تابستان 89 به اجرا در می آید.

وی با بیان حدیثی از پیامبر اعظم‌(ص) در خصوص جایگاه این ورزش‌ اظهار داشت: این دوره به صورت تئوری و عملی با اسلحه بادی در سالن دانشکده امیر‌المؤمنین‌(ع) به اجر در خواهد آمد.

حجت الاسلام عبداللهی ابراز داشت: این دوره در بیست جلسه نود دقیقه‌ای برنامه‌ریزی شده و در پایان به قبول‌شدگان دوره مدرک رسمی اعطا می‌شود.

معاون فرهنگ و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به برگزاری چندین دوره ورزش تیر‌اندازی ویژه طلاب اصفهان خاطرنشان کرد: امسال این دوره با شرایط و ضوابط خاصی به صورت علمی و عملی برگزار می‌شود و هزینه کامل نام‌نویسی به کلیه طلابی که به صورت منظم در دوره شرکت کرده‌اند بازگردانده خواهد شد.

وی ادامه داد: واحد تربیت بدنی این معاونت همچنین برنامه‌های ورزشی دیگری از جمله شنا و بازدید از مراکز فرهنگی و تفریحی شهر اصفهان را برای استفاده بهینه اوقات فراغت طلاب اصفهان در تابستان سال جاری در نظر گرفته است. /965/پ202/س
ارسال نظرات