۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۸۰۹۸۱

ایجاد صفحه ویژه علامه فضل الله در پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره

خبرگزاری رسا ـ شبکه ماهواره ای الجزیره صفحه ای از پایگاه اینترنتی خود را به زندگینامه آیت الله سید محمد حسین فضل الله اختصاص داد.
الجزيره


به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره صفحه جدیدی از سایت را به مناسبت ارتحال علامه فضل الله تحت عنوان « فضل الله ... صوت الاعتدال و الوحدة»، ( فضل الله صدای اعتدال و وحدت) به بررسی شخصیت این مرجع تقلید شیعه اختصاص داد.

این صفحه به زندگینامه، تالیفات و مقالات، اندیشه های حضرت آیت الله فضل الله و سخنان شخصیتهای برجسته جهان اسلامی درباره این مرجع فقید می پردازد.

در قسمتی از این صفحه آمده است: علامه سید محمد حسین فضل الله به مدت چهل سال، یکی از برجسته ترین مراجع مذهب تشیع بود و در اعتدال و به روزرسانی احکام شرعی شهرت یافت و از بزرگترین فعالان وحدت اسلامی بود.

در این صفحه همچینین آمده است:علامه فضل الله جسارت فراوانی در طرح نظریات فقهی داشت و رابطه وی با سایر مذاهب و گروهها بسیار خوب بود و از این جهت به یکی از علمای طراز اول جامعه اسلامی تبدیل شده بود.

علاقه مندان برای مشاهده صفحه مذکور به http://www.aljazeera.net/NR/EXERES/CEE5B022-04B6-4E49-ABC8-DDEB7A23C36A.htm مراجعه کنند./980/

ارسال نظرات