۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۸۱۰۱۳
امام جمعه موقت سمنان:

برای مبارزه با بدحجابی تعارف‌ها را کنار بگذارید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان گفت: دشمن در بحث حجاب و عفاف به خانه های همه ما نفوذ کرده است و همه باید هوشیار باشیم و تعارف ها را کنار بگذاریم و از خودمان شروع کنیم.
حجت الاسلام احمدپناهي، امام جمعه موقت سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی، امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فضیلت ماه شعبان گفت: این ماه یکی از بهترین ماهها برای خودسازی و خداشناسی است و ما باید از این ماه حداکثر استفاده را از فضلیتهای این ماه ببریم.

وی با اشاره به بیست و هفتم تیرماه سالروز پذیرش صدور قطعنامه 598 توسط ایران افزود: این قطعنامه پیامهایی در خود داشت که اولین آن این بود که به دشمن نمی شود اعتماد کرد.

حجت الاسلام احمدپناهی اظهار داشت: دومین پیام قطعنامه نیز این بود که اگر برای خدا یک قدم برداشتی و کسی کاری را برای خدا انجام داد خداوند نیز حمایت می کند و اگر ضعفی نیز باشد خدا آن را جبران خواهد کرد.

خطیب جمعه سمنان به 24 تیرماه روز تولد رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: آیت الله خامنه ای نام امامت و ولایت را به خوبی به جهانیان نشان داد.

حجب الاسلام احمدپناهی با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب گفت: دشمن در بحث حجاب و عفاف به خانه های همه ما نفوذ کرده است و همه باید هوشیار باشیم و تعارف ها را کنار بگذاریم و از خودمان شروع کنیم.

وی ادامه داد: در مورد مساله حجاب و عفاف فرزندان خود باید با ملایمت برخورد و آن را کنترل کنیم.

خطیب جمعه سمنان تاسیس شورای نگهبان در 26 تیرماه 1359 را یادآور شد و افزود: این نهاد در صنحه های حساس انقلاب و اسلام نقش مهمی دارد و ما حمایت خودمان را از این شورا اعلام می کنیم./960/پ202/ص
ارسال نظرات