۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۸۱۰۶۱

روحانیان شهرستان سراب علیه رواج بدحجابی راهپیمایی کردند

خبرگزاری رسا ـ علما و روحانیان شهرستان سراب‌ علیه بدحجابی و مظاهر بی‌‌بند‌و‌باری راهپمائی کردند و بر ‌اجرای دقیق دستورات الهی و اسلامی تأکید کردند.
بدحجابي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علما و روحانیون و طلاب شهرستان سراب، روز گذشته پس از نماز جمعه این شهر، علیه بدحجابی و ترویج مظاهر بی‌بندوباری در جامعه راهپمایی کردند.

حجت الاسلام محمد تجلایی‌، رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب، در این راهپیمایی گفت: علما و روحانیان شهر در صفوف منسجم و واحد در این راهپیمایی حاضر شدند تا اعتراض خود را به رواج ضد ارزش بدحجابی در جامعه اعلام کنند‌.

وی با اشاره به وظیفه مسؤولان در این‌باره افزود: مسؤولان‌ نظام اسلامی باید نسبت به حجاب به عنوان یک واجب مسلم الهی حساسیت داشته باشند و در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند.

تجلایی هشدار داد که در صورت کوتاهی در برخورد با بدحجابی‌؛ علما و روحانیان ساکت نخواهند ماند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب همچنین از مردم خواست تا به صورت حساب شده و با رعایت مقرارات اسلامی به صورت دسته جمعی به محض مشاهده نقض حجاب از سوی برخی افراد ناآگاه به آنان تذکر دهند.

گفتنی است، جمعی از نمازگزاران و نیز بانوان شهرسراب نیزبه صورت خود جوش، روحانیان و علمای سراب را در این راهپیمایی همراهی کردند./949/پ202/س
ارسال نظرات