۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۸۱۱۲۲
استاندار قم:

حمله تروریستی زاهدان سرپوشی برای ماجرای ربایش شهرام امیری بود

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم واقعه تروریستی مسجد جامع زاهدان، را سرپوشی برای ماجرای ربایش شهرام امیری از سوی آمریکا دانست و گفت: هیچ‌کس فریب نیرنگ‌ دشمنان انقلاب را نخواهد خورد.
موسي پور استاندار قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، استاندار قم در چهارمین جلسه شورای اداری استان قم که شنبه شب، 26 تیرماه در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، واقعه تروریستی مسجد جامع زاهدان را محکوم کرد و گفت: در روزهای اخیر شاهد حادثه دردناک و جنایت وحشتناکی بودیم که گروه‌های حامی آمریکا در شهر زاهدان این حادثه را ایجاد کردند.
 
وی افزود: در شب میلاد قمر بنی‌هاشم‌(ع) در حالی که مردم برای قرائت دعای کمیل و برپایی اعیاد شعبانیه در خانه خدا جمع شده بودند، ددمنشان گرگ صفت در یک حادثه کور و یک اقدام تروریستی جمعی از هموطنان ما را به خاک و خون کشیدند.
 
استاندار قم با بیان این‌که طی ماه‌های گذشته شاهد دستاوردهای بزرگی از سوی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و دیپلماسی کشور بودیم که در همه عرصه‌ها اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند، اظهار داشت: دشمنان انقلاب این دستاوردها را دیدند و نتوانستند ساکت بنشینند.
 
وی با اشاره به آتش پیچیده و عظیم فتنه پس از انتخابات توسط دستگاه‌های استکباری و در رأس آنها آمریکا، یادآور شد: دشمنان انقلاب انتظار فراگیر شدن این فتنه را در کشور داشتند، اما با هوشیاری رهبر معظم و مردم انقلابی، فتنه 88 در نطفه خفه شد و در سالروز فتنه هم حتی احدی به ندای دشمنان اسلام لبیک نگفت و هیچ حرکتی در کشور اتفاق نیفتاد.
 
حجت‌الاسلام موسی‌پور خاطرنشان کرد: در ایام فتنه شاهد یکی از عملیات‌های اطلاعاتی و امنیتی پیچیده یعنی دستگیری شرور ریگی توسط سربازان گمنام امام زمان‌(عج) بودیم که بهت و حیرت دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا را به همراه داشت.
 
وی با بیان این‌که تمام این دستاوردها و پیروزی‌ها بیانگر اقتدار و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران است، به افتضاح دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا در ربایش شهرام امیری اشاره کرد و گفت: ماجرای ربایش شهرام امیری سبب رسوایی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و کشورهای همراه آنان شد.

استاندار قم با بیان این‌که تمام آنتن‌های رسانه‌ای جهان متوجه این حرکت آمریکا بودند و آن را رصد می‌کردند، از این‌رو سازمان امنیتی آمریکا درصدد منحرف کردن اذهان عمومی مردم سراسر جهان از این افتضاح بود، ابراز داشت: ایادی آمریکا با نشانه گرفتن اقتدار، وحدت ملی، بومی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، سبب ایجاد این حادثه تروریستی شدند.
 
وی در ادامه با اشاره به محکوم کردم حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان توسط بیل کلینتون و مقام‌های آمریکایی، آن را مضحکانه خواند و تصریح کرد: آمریکایی‌ها که دستشان در این جنایت دخیل است، مضحکانه این جنایت را محکوم می‌کنند، در حالی که گروه جندالشیطان ساخته و پرداخته سازمان سیا و همین افراد است.
 
حجت‌الاسلام موسی پور با بیان این‌که طرح ایجاد ستاد محرمانه سیا علیه ایران توسط جندالشیطان در پاکستان و افغانستان را دیک چنی طراحی کرد و حمایت‌های مالی آمریکایی‌ها سبب جان گرفتن این گروه شیطانی در شرق ایران شد، تأکید کرد: هیچ‌کس فریب نیرنگ‌ دشمنان انقلاب را نخواهد خورد.
 
استاندار قم افزود: هرچند دشمنان انقلاب با فعالیت‌های خصمانه خود ممکن است در روند پیشرفت کشور ایجاد خلل کنند و با فعالیت‌های خبری سنگین، آن را تحت‌الشعاع قرار داده و در سایه ببرند، اما قطعاً به اهداف خود نخواهند رسید.
 
وی با بیان این‌که خدای متعال دشمنان انقلاب را از احمق‌ها آفریده به طوری که هیچ‌گاه از تأثیر عکس اقتدامات مذبوحانه خود درس نمی‌گیرند، تصریح کرد: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران با اقدامات کور و بی‌ارزش تروریستی، ذره‌ای خدشه‌دار نخواهد شد، چرا که مردم کشورمان بیدارند.
 
حجت‌الاسلام موسی‌پور وحدت و هوشیاری مردم در مقابله با دسیسه‌های ددمنشانه استکبار را سبب اقتدار جامعه اسلامی دانست و با بیان این‌که دشمنان انقلاب با این حرکات کور و اقتدمات مذبوحانه هرگز نمی‌توانند به انقلاب ضربه بزنند، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، رمز پایداری انقلاب است و تا این فرهنگ در کشور حاکم است، هیچ‌گاه آسیب نخواهد دید.
 
وی در پایان خواستار دستگیری عاملان حمله تروریستی مسجد جامع زاهدان شد و گفت: دستگاه‌های امنیتی کشور با ردیابی این جرثومه‌های فساد، جواب کوبنده‌ای به اقدامات کورکورانه آنان خواهند داد. /920/پ202/ص

ارسال نظرات